|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb zelf de SE 610 gehad, maar die was absoluut wel solide, ook de lader .. |
|
quote: Hmmm...linkage? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
pff weekzo nie meer helaarsch, was zelf naar wat anders aan het zoeken en heb het alleen vluchtig gelezen. |
|
Zijn er nog mensen die geen mobiel hebben? |
|
Ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wie? |
|
Negers. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phone#By_civilians http://nl.wikipedia.org/wiki/Mobiele_telefoon#Gebruik Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die zijn idd lui en niet mobiel. |
|
quote: Dat doet het ja, ik hoef dan ook nooit iets te betalen voor de reparaties. Maar volgens Vodafone heb ik ondanks alles geen recht op een geheel nieuw toestel. |
|
Sinds gisteren, na contractverlenging de Sony Ericcson C902. spelfout weggehaald... |
|
quote: En weer een upgrade naar de htc touch pro. Eindelijk weer lekker typen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
weet iemand hier raad mee: ik kreeg een telefoon opgestuurd, deze had ik besteld ism een abb daarbij kreeg ik een extra telefoon drie dagen daarna kreeg ik een factuuromschrijving van mn telefoon die klopte daarnaast kreeg ik zo'n zelfde vodje met een abb omschrijving van iets waar ik nog nooit van gehoord ahd, laat staan afgesloten heb. Nu heb ik al gebeld dat ik enkel dat ene abb heb afgesloten en niets anders. moet ik nu de telefoon teruggeven of is dat een cadeautje? t is toch een ongevraagde zending... |
|
Ik heb sinds kort een iPhone, fijn dingetje, internet werkt vlekkeloos, behalve in Drenthe, daar kan ik wel bellen, maar geen internet doen. Alleen de geluidskwaliteit van de iPod functie is beduidend minder dan van mijn MP3speler. |
|
Ja, ik ben laatst met een Nederlander wezen wandelen in Lapland. Hij had er beter bereik dan op de Veluwe. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
op één of andere manier heb ik sinds gisteravond opeens geen bereik meer op mn nieuwe telefoon (htc touch diamond). zo telfort eens bellen of het misschien gebeurd is door die doos die ik vrijdag aan de lijn had gezien het niet lang erna begon... hopelijk ligt het daaraan anders begint die heisa van opsturen en afwachten Je moeder. |
|
Telefoon al een keer uitgezet en opnieuw aan? |
|
Aaarrrgghhhh, kut! PUK-code kwijt. Weer naar Mobistar bellen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: jep. maar problem solved. geen idee wat het was maar toen ik mt een miep van telfort aan de lijn hing, deed hij het opeens weer. zal wel een knopje ingedrukt hebben ofzo die die miep van vrijdag misschien per ongeluk aangeklikt had Je moeder. |
|
quote:Minder ... |
|
quote:Met dezelfde earplugs geprobeerd? Ik neem aan van ja. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Met Sennheiser doppen klinkt het prima hier But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Als er met dezelfde headgear de Iphone minder klinkt is dat wel zorgelijk natuurlijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Uiteraard, ik heb gewoon mijn Sennheisert (die HD 202) overgeprikt. Het klonk allemaal ietsjes minder vol meende ik. Uiteindelijk went het wel, ik heb er nou ook geen problemen meer mee, maar het viel me op de eerste keer dat ik mijn koptelefoon erin prikte. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |