|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had niet moeten zeggen dat mijn telefoon aan het slijten was... nu is ze boos en werkt ze nog slechter Snel om een nieuwe dus! |
|
En dit is mijn nieuwe lulijzer sinds een week. Erg fijn toestelletje. Zonder klep of schuif zooi want dat gaat toch kapot bij een rajackar |
|
'k heb die van mij in koffie laten vallen. Niet slim, kunnen ze niet tegen. Gaat nog wel aan, maar toetsen doen het niet meer 't was wel een hele fijne telefoon Samsung 800 (ofzo)Batterij deed het na 2,5 jaar nog steeds erg goed! Geen geld voor een nieuwe telefoon. Nu zo'n oude nokia opzak. Doet het prima, maar moet wel weer ff wennen aan die simpelheid. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als je de toetsen goed schoonmaakt enzo heb je kans dat ie het weer prima gaat doen hoor. |
|
quote: Die heb ik ook |
|
durf te wedden dat die het nog wel doet als je die in koffie hebt laten vallen. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Je kan ze er niet afhalen ofzo. Je mag het van mij proberen hoor Johannes de Sloper! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Deal! Maar als het lukt mag je me geen sloper meer noemen |
|
quote:okee. toch doet je avatar (en je verdere destructieve gedrag met bierflesjes) me toch een beetje die naam geven hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou, een klein beetje dan |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heerschen noem ik dat ook wel |
|
Ghehe mijn telefoon begint op mij te lijken, net zo verstrooid. De delete toets denkt dat ie de 4 toets is Lastig smsen, dat wel... |
|
Heerschend apparaat..sms maken door er tegen te lullen. email maken door er tegen te lullen.. alleen in combi met tomtom lukt niet Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Hee die heb ik ook, ik dacht precies hetzelfde bij de aanschaf... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Die Nokia van mij heerst toch eigenlijk wel de pannen van de daken, en dan met name de agendafunctie. Op m'n andere telefoon, die LG KG800, zit niets dat erop lijkt, maar die agendafunctie van Nokia gebruik ik aan de lopende band. Vooral relaxed met die alarmfunctie. |
|
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Hoe is die in gebruik? Heb er naar staan kijken, maar tochmaar een simpele foon en een aparte pda gekocht |
|
quote: Wat is een aparte PDA? Ik heb deze net een week en tot nu toe erg fijn. Ik vind het zelf voornamelijk gewoon erg handig dat ik altijd en overal emailtjes kan beantwoorden. Verder snel nieuws en websites kan lezen maar most of all de agenda en taken. Elke keer als ik thuis kom synchroniseert hij de pda weer met de pc waardoor ik alles weer op alle 2 heb. Nadeel vind ik wel dat er nog geen UMTS op zit maar nog werkt met het oude GPRS. Verder is het nog de oude windows mobile (5) en zit er weinig opslag ruimte op het apparaat zelf. Jammer is dat er geen GPS op zit maar tomtom draait er zeer prima op. Als je niet het nieuwste van het nieuwste wil is dit dus een meer dan prima ding. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik heb een Nokia 10:43 Hmm vreemd, nu heet ie ineens Nokia 10:44 [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 27-09-2007 10:44] spelfout weggehaald... |
|
quote: Exact. Ik heb dezelfde toestel. Ik heb wel een 1GB kaartje eringestopt. Ik krijg mijn zakelijke email altijd direct binnen met MS direct push. Het is gewoon een goede koop. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pre-paid van UPC. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Die is eigenlijk best wel lelijk . I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |