![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hier verder ![]() |
|
till -> 'til ![]() ![]() |
|
lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffffffffffff ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ik ben ook lief ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() Wel crappy geluidskwaliteit, maar hij stottert tenminste niet. ![]() |
|
Geen idee wie er verleden week over begon, maar ik heb hem nu ook: ![]() Leuk apparaatje, past ook precies op m'n stereo. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
goh .. die stereo heb ik ook ... ![]() |
|
Jaar of vijf geleden gekocht voor 200 euro, alleen jammer van die koptelefoonplug. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Ventilatiegleuven zitten nu dicht, ofnie? ![]() |
|
zakkenvuller; belt drive of direct? Suck my piss ![]() |
|
Que? Ik heb eigenlijk 0,0 verstand van die dingen en heb alleen deze gekocht omdat ie hier aanbevolen werd en ik toch geld zat heb. Het gaat om de Lenco L-3807 Ik kan wel een betere foto maken van het ding anders. [Dit bericht is gewijzigd door zakkenvuller op 06-10-2006 21:37] Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
L-3807 * Direct drive * Stereo * Quartz stabilized * Quickstart (0,4 sec.) * 33/45 RPM * 33 cm platter from aluminum diecast * Pitch control ±8% * Stroboscope * Target light for tone arm * External lamp connection Draaitafel (platter) wordt met een snaar gekoppeld aan de elektromotor of zonder snaar. In dat geval zit de motor eraan vast. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 06-10-2006 21:40] ![]() |
|
zo is het. Suck my piss ![]() |
|
quote:Hebbie de orignele luidsprekers erbij? Die zijn heersend ![]() |
|
Voordeel snaar: * motorvibratie wordt niet doorgegeven aan naald * per ongeluk vasthouden LP niet zooo schadelijk voor moter want snaar slipt. Nadeel snaar: * snaar droogt uit en knapt uiteindelijk. Moderne snaren hebben dit veel minder. Direct drive heeft dit euvel niet. Wel vibratie, tenminte, in theorie. Heb nog nooit doorvibreren gehoord op DD-platenspelers. ![]() |
|
quote: Nope, tweedehands overgekocht, als ik de koptelefoon gebruik moet ik zo'n tussenplug gebruiken. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Jammer .. die set heeft namelijk luidsprekers die daar speciaal bij horen met ontzettend mooi laag en mid geluid .. ![]() |
|
Heb jij er trouwens wel een afstandbediening bij? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
jep ![]() |
|
Hmm, die mis ik dus ook, waar dat tweedehands allemaal wel niet goed voor is. Nou ja, voor 2 meier inclusief een goed stel boxen boeit het me nog niet zoveel. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Nieuwe hoofdtelefoon met een nekband, nog even wennen maar het geluid is niet verkeerd. En een Velux dakraam...voor (hopelijk) wat licht in de duisternis die zolder heet. Hatsjikidee! ![]() |
|
12 glazen 6persoons bestek wok tafel 2x stoel 'herman' (IKEA 4tw!) nog 2 tafeltjes pleeborstel afwasborstel onderzetters grote staande lamp 2 wasmanden prullenbak messenset scharenset Nog 9 daagjes en ik woon er eindelijk ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
een afzuigkap ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Zoiets? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Nee zoiets: --foto van jenje hier-- ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |