|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook 2X NAC toch? Ach ja, bij hem is het beste er nu wel vanaf, dus op zich een prima beslissing. Maar als reden noemen dat ie de 'klik' mist met de huidige generatie slaat nergens op natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hij heeft zichzelf gewoon schromelijk overschat de laatste jaren. Het verbaast me dus ook niet dat hij bij Fenerbahce al op een zijspoor beland was en vervolgens kon hij ook het niveau van NAC en Feyedinges niet aan. En maar afgeven op zijn medespeler en zeggen dat hij graag nog in Oranje wil spelen en dat ook nog denkt aan te kunnen.. Ach ja, de beelden van 14 jaar geleden staan nog op mijn netvlies en laten we het daar maar bij houden. |
|
ik denk niet dat er veel mensen wakker van zullen liggen, ik denk dat ie een paar jaar te lang is door gegaan [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 17-10-2006 11:49] |
|
Hij had na de UEFA-cupwinst met Feyenoord al moeten stoppen. Ik ben benieuwd wie de nieuwe spits van Feyenoord wordt voor volgend seizoen |
|
Hoezo? Ze hebben Charisteas toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Rosenberg no text supplied |
|
mooi, zijn we van die vervelende zeurklep tenminste af.mooi besluit. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Als die Rosenberg nou eens bij Heerenveen ging voetballen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Rosenberg mag van mij wel naar sparta. Fuck the world and fuck you |
|
Maar hier in Friesland doen die Scandinaviers het meestal wel goed dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ja maar jullie hebben alves al en die had beloofd dat ie er dertig in zou knallen dit seizoen.komt wel goed. gun ons Rosenberg maar. Fuck the world and fuck you |
|
Jullie hebben Anastasiou en Oost al |
|
quote:Stik. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Alves zakt ook al een beetje weg de laatste tijd. Laat 'm het eerst maar eens echt bewijzen. Als ie de dertig doelpunten wil halen mag ie wel opschieten. (gelukkig zie hij dan ook 20 ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ja, zijn manager zei geloof ikdat ie er dertig in zou leggen. sorry, hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Fortune maakt er 30, let maar op. |
|
quote: Nee, Rosenberg naar Heerenveen, dan krijgen jullie Friend no text supplied |
|
quote: ADO ADO ADO ADO! http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die gaat naar mijn fanatiek ADO-aanhangende LoM collega.. |
|
Ik heb al zin in de spreekkoren bij Ajax - ADO |
|
De ado supporters gaan niet heen..moeten ze tegen zichzelf gaan zingen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik denk dat de Ajax-supporters wel wat kunnen verzinnen |
|
quote:Ik gok eerder dat het licht dan uitgaat in de Arena en beide groepen homo's er 1 grote darkroom van maken met zijn allen |
|
quote:zal wel meevallen, Postma doet niet mee |
|
Nee hij heeft nog last van z'n poot Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |