|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nog even en bink zit in onzin joehoe |
|
|
|
Het is - helaas - na dit weekend wel duidelijk wie er landskampioen gaat worden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het was gezellig bij Ado En Utreg 3 punten Weer bij de subtop |
|
quote: Ik heb juist een erg goede periode momenteel... |
|
quote:Ik denk ik zet Bosschaart er eens in, aangezien Elshot nog niet terug is... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In de winterstop maar eens de bezem door mijn ploeg halen en de zaak wat beter gaan bijhouden. Die laatste plek zuigt |
|
ik sta inmiddels weer tweede |
|
Fortunaaaaaaaaaaaaa-agovv 2-1 Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
wow, voor het eerst dat agovv hier genoemd wordt geloof ik Je moeder. |
|
kutwedstijd. Leukste van alles was nog wel die duitser met caravan die bijna van de weg gedrukt werd door onze bus. Ik zat in bus 4 en die gast met zijn caravan wilde perse tussen bus 3 en 4 in gaan rijden, was onze chaffeur het niet mee eens en drukte hem zo de vluchtstrook op |
|
Wat een geweldig weekend, PSV rolt FC Burzum op en Ajax & Feyenoord staan 3-0 achter, lekker. |
|
*kijkt op teletekst* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +1, die zijn lelijk onderuit gegaan! Bruce Banner |
|
|
|
Wat een irritant opgefokt klein rotventje is die Sneijder toch, hoog tijd dat hij eens flink in elkaar wordt gerost, walgelijk peroon. |
|
Haha, mensen die om voetbal gaan huilen... wat sneu Bruce Banner |
|
quote: Wat sneu, 3x lachen terwijl je met je mond op en neer gaat. |
|
Kankerhoerenkutzooi. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Maakt mijn weekend nog een klein beetje goed |
|
quote: Slechte grap hoor. Had je niets beters kunnen bedenken dan zinloos etteren om een smiley? Hahaha! Bruce Banner |
|
Wat een schitterende competitierond zeg. PSV dik gewonnen, Ajax en Feyenoord verloren. Nou maar hopen dat AZ ook punten laat liggen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Haha, wat zal die Mental feest vieren hehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: Nee, maar zeiken over hoe onbelangrijk voetbal is, in het voetbaltopic (!!), is origineel... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |