|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die bal van Davids vond ik echt geniaal, wat een beuk was dat zeg. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Gave wedstrijd. Maar goed, dat is nogal wiedes als Ajacied. Wat Braamhaar deed, deugde overigens niet vond ik. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik vond hem wat minder |
|
Gelukkig wel. Was ook hard nodig. |
|
Ze hebben nog steeds uitzicht op Europees voetbal. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb inmiddels ook de samenvatting gezien...toch moet ik concluderen dat het niet zozeer Gomes is die de fouten maakte. Ik denk dat weinig keepers die ballen hadden kunnen tegenhouden, het kwam gewoon door de belabberde verdediging van PSV. De hele verdediging valt uiteen zonder Alex, dat is wel duidelijk. Als hij niet terug is voor het Champions League-duel vrees ik het ergste. Koné ook al weg, dus het is één groot drama. Trouwens, staan in het voetbal negers met dreads synoniem aan agressiviteit? Ze hadden die kankerknaap van een Emanuelson al 4 keer rood moeten geven. Toch toegegeven: die knal van Davids was briljant. |
|
Nou, in de goffert gaan we de lampjes maar eens uitdoen. Klote-seizoen is mooi klote als een nachtkaars aan het uitgaan. Play-offs zijn verder weg dan ooit, het halve elftal loopt aan het eind van het seizoen transfervrij de deur uit en de inzet is naadje. Volgend jaar beter? Pffft. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ach, jullie staan nog boven Vitesse |
|
Tja, dat dan weer wel. En doorgaans zou ik zeggen dat dan in principe het seizoen geslaagd is. Maar de verwachtingen die gecreëerd zijn worden gewoon jaar op jaar weer de grond in geboord naarmate het seizoen vordert. Nou ja, volgend seizoen begint alweer over een maandje of 6, dus we blijven hopen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben geen Ajax-fan, maar alle lof voor wat ze tegen PSV hebben laten zien. Desalniettemin blijf ik geloven dat PSV uiteindelijk toch kampioen wordt. Heerenveen moet nu nog even Feyenoord van de vijfde plaats schoppen en dan ben ik dik tevreden |
|
PSV gaat het zwaar krijgen Ajax heeft meer dan verdiend gewonnen |
|
quote: Naja als we puur op papier kijken wat PSV moet doen en wat Ajax moet doen dan is het eigenlijk nog niet gespeeld. Ajax speelt tegen allemaal degradatie kandidaten, PSV daarentegen tegen Twente en heeft nog een Champions League wedstrijd tegen Liverpool staan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Bijna vergeten hier te melden, maar ook de Spartanen hadden weer eens een leuk weekend hahaha. de punten ook hard nodig aangezien we nog tegen Hoerenveen,Vitesse en FC Utrecht moeten. nu zie ik Sparta wel winnen van de FC, van Hoerenveen en vitesse weet ik het zo net nog niet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pfff homo. Is het in je bol geslagen omdat jullie een puntje hebben gepakt in Galgenwaard? Denk dat je het tegen Vitesse makkelijk krijgt hoor |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Wat een gevloek hier. Fietstassen horen niet thuis op een voetbalveld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het verschil is wel dat Twente eigenlijk niks meer te winnen of te verliezen heeft. De ploegen waar Ajax tegen moet, zullen toch een stuk gemotiveerder zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nou, PSV moet geloof ik ook nog tegen N.E.C., en wij zijn nog altijd tot op het bot gemotiveerd om een play-off plek te beha... Oh, wacht even, nee dat zijn we niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En PSV speelt zaterdag tegen NAC. Dat hebben ze laatst voor de beker ook geweten |
|
quote: Maar daar viel nog wat te halen, in de competitie inmiddels niet meer (de laatste weken presteert NAC vrij weinig). Maar goed, makkelijk zal het niet worden (geen enkele wedstrijd na de winterstop is voor PSV makkelijk verlopen :S). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Eyyy Judgey! Ik heb je nog helemaal niet gehoord over afgelopen zaterdag! Al een beetje bijgekomen van de afstraffing??? Feyenoord here we come! Oh wat hoop ik dat we op de laatste speeldag gelijk staan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
2 punten achter mag ook en dan in de 93e minuut de beslissende goal van Alves |
|
quote:Dan mag 3 punten ook. H'veen's doelsaldo is stukken beter Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ik had in Dynamo een TV op teletekstpagina 821 ingesteld en zo nu en dan eens een kijkje gaan nemen. Op voorhand had ik er al weinig vertrouwen in aangezien NAC met 3 verdedigers zou starten. Daar red je het inmiddels niet mee tegen lieden als Alves en Nilsson en dat werd pijnlijk duidelijk. Verdiende zege waarvoor mijn hartelijke felicitaties quote:regel dat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |