|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gefeliciteerd Judge Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: haha, grapjas. Het wordt of Ajax of AZ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Het gaat er mij niet zozeer om dat NAC RKC zou moeten treffen maar meer dat het heel typisch is dat de 2 favorieten thuis spelen, danwel een zwakkere tegenstander hebben op papier. En dat is niet voor het eerst dit seizoen. Maar goed.. 3 jaar terug ook Ajax en PSV in eigen stadion uitgeschakeld [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 01-03-2007 12:14] |
|
http://www.youtube.com/watch?v=WDhpoRkoKEc&NR Weet niet of deze hier al eens gepost is, maar ik kreeg 'm van een vriend van me (een kakkerlak ) en ik vond 'm als Ajacied toch wel erg leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 02-03-2007 17:55] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Uiteraard. Het stond al eens op één van m'n bankafschriften, en wat er op m'n bankafschriften staat is altijd waar. Gefeliciteerd, en ga er voor. Bareuh... |
|
quote: quote:Dank u! |
|
Ik ben benieuwd of NAC nu ook nog kan winnen van FC Groningen. Ik zeg: NAC en FC Twente naar de CL, dan moet alleen PSV nog even wat puntjes laten liggen |
|
|
|
En Utrecht mag dit weekend WEER tegen AZ |
|
quote: Echt waar? |
|
quote:Ik zeg Feyedinges nacompetitie |
|
quote: Playoffs moeten toch gehaald kunnen worden... hoop ik |
|
NAC Breda verliest in Euroborg anp | Gepubliceerd op 03 maart 2007, 22:15 Laatst bijgewerkt op 03 maart 2007, 22:22 GRONINGEN - FC Groningen heeft thuis een belangrijke 3-1-zege geboekt op NAC. Door de zege houdt de ploeg van trainer Ron Jans aansluiting bij de eerste negen op de ranglijst. Bovendien beëindigde de thuisploeg met de winst een negatieve reeks van vijf competitieduels in de Euroborg zonder zege. FC Groningen kende een perfecte start dankzij Mark-Jan Fledderus. De middenvelder scoorde al na zes minuten nadat spits Erik Nevland eerst nog op doelman Edwin Zoetebier was gestuit. Die gaf bij die redding echter een rebound weg, gleed in zijn haast om dat te herstellen ook nog uit op het gladde speelveld, waarna Fledderus eenvoudig de 1-0 binnen kon tikken. De tweede helft begon met een opvallend incident rond Zoetebier. Nog voor scheidsrechter Dick Jol had gefloten, lag de Bredase doelman op de grond. De Volendammer zou geraakt zijn door een vanaf de tribune geworpen blikje. Zoetebier kon door en zag Edwin de Graaf al snel voor de gelijkmaker zorgen. Gibril Sankoh greep maar half in, waarna Mike Zonneveld zijn teamgenoot vrij voor Roorda zette. Het was binnen vijf minuten al de derde kans voor De Graaf. Rode kaart FC Groningen leek van slag, maar ineens was de ploeg weer bij de les en creëerde het met opportunisme een aantal kansen, waarbij vooral Goran Lovre had moeten scoren. De treffer kwam er even later alsnog via Erik Nevland. Ruim tien minuten voor tijd besliste invaller Koen van de Laak vanaf de strafschopstip het duel, nadat Mike Zonneveld de ook al ingevallen Martijn Meerdink onderuit haalde binnen het strafschopgebied. Zonneveld kreeg bovendien de rode kaart, waarmee alle Bredase hoop vervlogen was. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Weet iemand of je op koopzondag ook voetbaltickets kan kopen bij een ticketbox, of kan dat niet omdat het via een centrale gaat die op zondags dicht is? |
|
Pff... Feyenoord heeft op het nippertje weer een punt gepakt. Gewoon op deze manier punten blijven sprokkelen en dan hebben we net zo veel als AZ, Fc Twente en Ajax |
|
Nou Boerzoem, dat Utreg van je stond echt als een zak stront te spelen, alle kanker. |
|
quote: |
|
90 min. lang is ook behoorlijk overdreven, gebeurde wel twee keer een min. of 10 |
|
quote: |
|
LOLAJAX signature |
|
Dat zag er inderdaad lelijk uit met Leo. Ik hoop maar voor hem dat hij snel herstelt |
|
quote: Waarschijnlijk niet. Dit is de derde keer dat Leonardo voor langere tijd geblesseerd zal zijn. Ik geloof dat ze hem de vorige keer met zijn gescheurde kruisband ook iets van 8 tot 10 maanden hadden gegeven, maar al met al is hij 14 maanden uit de roulatie geweest. Het zag er enorm lelijk uit, ik zat toch wel te gruwelen voor de tv. Enorm jammer, hij begon zich wat te ontplooien bij Ajax en had echt sterke momenten. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hij speelt nu bij de juiste club voor hem. Ik heb er van genoten afgelopen seizoen maar in een ploeg als NAC past hij gewoon niet. |
|
Vind ik ook, al stond ik eerst wat sceptisch tegenover de komst van Leonardo. Hij past binnen het plaatje van Ajax en zoals ik net ook al zei: ik vond juist dat hij wat meer los begon te komen en sterke momenten liet zien. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |