|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze hebben wel meer verkloot. Bruce Banner |
|
Een oudje maar hij blijft hilarisch: http://www.derat.nl/downloads/mp3/StadsRadio%20Breda%20-%20Interview%20Henk%20ten%20Cate%20parodie.mp3 |
|
Uitslag ADO Den Haag - FC Groningen 1-3 |
|
quote:Dat verhaal bij studio voetbal van het weekend was echt briljant, ging over een wedstrijd in de Duitse competitie waarbij een bal die niet in het doel was geweest ten onrechte als doelpunt werd gerekend. Wedstrijd werd op last van de partij met het "tegendoelpunt" overgespeeld. Aleen verloor die ploeg de wedstrijd met 3-0. Uiteindelijk zijn ze op 1 doelpunt verschil gedegradeerd. Oftewel, als ze de wedstrijd niet ove rhadden gespeeld was een andere ploeg uit de bundesliga geknikkert. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hehe, geweldig ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je meent t, je bent voor Sparta????????? Heb je hun fiets al gebruikt. AZZZZZZZZZZZZZZZ |
|
quote: Krijg tering, jood. |
|
quote: Mama hij of zij schold me uit voor JOOD |
|
quote:Krijg aids. Fuck the world and fuck you |
|
Het is een mental kwestie, Splartla bedoel ik |
|
quote: Tepelaids?? |
|
quote:Maakt mij het uit, als ie dr maar van sterft. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Wat is de waarde nog van een periodetitel in de Eerste Divisie dit seizoen? De indeling van de ploegen in de playoffs/nacompetitie is puur gebaseerd op hun plek in de eindstand, komt geen periodetitel aan te pas. Maar wel leuk systeem denk ik. Goed, de werkelijke kans op een verrassing door de nummers 6 t/m 9 is niet echt groot en hun deelname is vrij overbodig eigenlijk. Maar daarna wordt het interessant. Ik hoop op promotie voor VVV! |
|
Dat is toeval dit jaar, aangezien er periodetitels zijn gepakt door de kampioen (de Graafschap), de laatste periode niet vergeven is aangezien 1. de Graafschap en de nummer 2 (volgens mij den Bosch) er ook al een hadden. Regelementen schrijven dan voor dat de periodetitel dan niet naar de nr 3 mag gaan uit die periode. Tot slot wil het toeval ook nog eens dat er geen ploeg uit de nummers 10 t/m 20 een periodetitel heeft gepakt. Dus. Forza Zwolle! |
|
laat de superboeren maar schuiven ik ben benieuwd wat de grote drie in de ere ervan gaan bakken het is wel lekker spannend zo. ik vind voetbal leuk, alleen jammer van die knurften die elkaar gaan uitschelden (zoals ik hierboven zag) omdat ze voor een ander kluppie zijn. blij dat we daar bij het rugby geen last van hebben roll moet rocken |
|
Blijf dan lekker weg uit dit topic, kneus, of wen er maar lekker aan. Fuck the world and fuck you |
|
Ik zie niet in waarom de normale forumnormen hier niet zouden gelden, dus laten we ons vooral niet conformeren aan de heer mental... |
|
quote:laat ook maar. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-04-2007 3:28] Fuck the world and fuck you |
|
toch : conformeren, toe maar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vind je alle woorden met meer dan drie lettergrepen moeilijk? Meld je aan bij Prinses Laurentien: http://www.lezenenschrijven.nl/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dank je wel Chelman, toffe peer ben je toch ook he. Altijd bereid om mensen te helpen, geweldig gewoon, ik hou van je. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Goed zo jochie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben je jochie. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |