|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nooit aspiraties gehad dit seizoen, alleen maar aspirientjes. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 11-12-2006 12:37] |
|
Zo Mies, jouw profcoach team doet het lekker dit weekend! Niet meer bovenaan helaas Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Medunjanin, Wisgerhof en N'Kufo. Dan is het niet zo gek dat je na deze ronde eerste staat |
|
quote:hehe, wel lekker spannend bovenaan |
|
quote: AJAX! De nummer 1 van... Ehm, Amsterdam? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Leonardo erbij. Dat wordt volgens mij helemaal niks. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Leo Nou ja, veel plezier ermee voor zo lang het duurt |
|
Ik kan me niet voorstellen dat die gaat slagen bij Ajax. |
|
quote:Met zijn mentaliteit en vallende ziekte inderdaad niet nee. Maar goed, Ten Cate heeft in het verleden al meer galbakken onder de duim gekregen. |
|
Ja, en wij hebben inmiddels Ntab... Ntal... Ntalbik... een Afrikaans supertalentje vastgelegd! Ben benieuwd [edit] Ntibazonkiza! Hoop niet dat ik bij een volgende aankoop met mijn tong moet gaan lopen klakken, want dan wordt voetbal wel erg gecompliceerd... [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-12-2006 12:18] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
en Nac dat gaat eraan ole ole ! ga je nog, judge ? Fuck the world and fuck you |
|
Leonardo naar Ajax. Ik heb mijn twijfels hierover, al denk ik wel dat hij een goede winger is maar denk niet dat hij opgewassen is tegen internationale grote verdedigers en zich binnen 2 wedstrijden weer laat gaan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Jezus, die Leonardo is wel de laatste die Ajax nodig heeft. Ik had meer aan Alves zitten denken als nieuwe kracht, maarja, als je die prijs van Heerenveen gehoord hebt . |
|
nou en, verkopen ze Huntelaar toch ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hoeveel moet ie kosten dan? no text supplied |
|
quote: 20 miljoen Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: no text supplied |
|
Dat bedrag is alleen om af te schrikken uiteraard. Ze willen 'm gewoon nog niet kwijt. En zeker niet aan een Nederlandse club! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nope. En moet jij maar eens zien wie eraan gaat |
|
quote:Krijgen we dan een nationale feestdag als AZ kampioen wordt? |
|
Léonard mag al weg bij Feyenoord Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:hehehe.zie dan maar bij de wedstrijden hoe hard Sparta afrekent met jullie. Fuck the world and fuck you |
|
Forza NAC !!!! hehe Kluivert heeft eindelijk voor PSV gescoord en Gomes heeft al 829 minuten zijn doel schoon gehouden. |
|
valt me op dat de Jupiler Leagae hier totaal niet leeft (ook niks vreemds aan eigenlijk)... maar dit weekeinde was bijzonder goed voor ondergetekende.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |