|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wees maar blij dat ze Leonardo niet hebben overgenomen. Dan was het nu helemaal einde oefening geweest vrees ik |
|
Ja, goed punt. Waarschijnlijk ook de reden dat het er uiteindelijk niet van gekomen is. Ach, ik houd goede hoop. we hebben momenteel een elftal dat toch wel ergens tussen 11 en 14 moet kunnen eindigen en stiekem misschien een kansje op de play-offs kan afdwingen. En we hebben een hele zwik jonge talenten gekocht, dus op een gegeven moment moet zich dat toch eens terug gaan betalen. Hoop ik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wederom een geweldige anti-combi actie: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=11809 |
|
Als jullie elftal daar nou ook aan mee zou doen, hebben we misschien nog een kansje om wat punten te vergaren! Maar fraaie actie inderdaad. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Goed voor twente en aissati zelf lijkt me en Hersi...tja...geen fan van |
|
Godverdomme, we mogen al niet mee naar die joden en nu is sinds gisteren bekend dat er ook geen scherm komt in Galgenwaard. |
|
ja, omdat er onder de supporters weinig belangstelling was voor zo een scherm. Fuck the world and fuck you |
|
Dat is dus gelul want voor zover ik weet is dat nergens gepolst, bijdehand. |
|
quote:stond dus in het ad vandaag. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vooral alles geloven wat er in de krant staat, ja. Omdat toevallig de supportersvereniging ermee ingestemd heeft wil niet zeggen dat alle supporters daar ook zo over denken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-01-2007 18:19] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tsja, als de grasmat een hete zandbak was dan wil die Hersi wel rennen. |
|
quote: DAAAG EDSON BRAAFHEID DAAAG DAAAG Zwarte piet. KANKERLUL! |
|
Raymond, je mag geen Kanker gebruiken in dit topic, dat weet je toch? anders worden ome Gaycloak en Lainedildo boos op je. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als het een kankerlul is, waarom geraak je er dan zo obtinaat van? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
wederom een mooie avond gister. |
|
quote: Obtinaat nog wel |
|
Waarschijnlijk bedoeld acid obstinaat, wat ook in deze context niet makkelijk te plaatsen valt. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Dat had ik ook nog wel door ja, maargoed dan blijft het inderdaad nogal krom |
|
Ik begreep al niet wat er zo moeilijk te bevatten viel aan dat 'kankerlul', da's toch niet al te onduidelijk, cryptisch of moeilijk te bevatten. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Inderaad, maar misschien moeten we gewoon meer bier drinken om de intelligentie van meneer te kunnen doorgronden |
|
Schaamteloos kankerdronken je misdragen, wat is er mooier? Nog zo stoere internet warrior. |
|
Wat er mooier is? Een FC Kutrecht supporter & een 020 supporter die het met elkaar eens zijn. Da's een primeur geloof ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Creatief. Uiterst creatief, gij kansloze hooligan. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |