|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan Feyenoord niet even een scoutje lenen? |
|
quote:Dat past niet in hun beleid van het leegkopen van alle kleine clubs om vervolgens die spelers allemaal op de tribune te moeten zetten omdat ze al 40 spelers onder contract hebben |
|
Nee, maar dat wordt het nieuwe beleid nu Van Den Herik weggaat |
|
quote: O, ik dacht meer aan zelf goeie spelers opleiden om ze dan vervolgens weg te doen aan kleine clubs. |
|
Noem er eens 1 buiten Van Persie? Ik kan me niet voorstellen dat je blij bent met spelers als Zuiverloon of half Excelsior. Daar word je ook geen kampioen mee. |
|
Met een Zuiverloon had Van den Herik tenminste geen gezeik gehad van de FIOD, uhuhuh. |
|
El Hamdaoui was wel een leuke geweest met Castelen en Charisteas... |
|
hoeveel goals heeft Charisteas nu ? Fuck the world and fuck you |
|
Dat ligt niet alleen aan hem, maar ook aan de aanvoer. Charisteas is helemaal niet zo'n beroerde spits, niet echt wereldklasse alleen |
|
quote:Ach, je hebt Judas nog.. Whoehahahaha |
|
quote:Hij heeft er nog nooit meer dan 9 gemaakt in een seizoen, dan zijn best beroerde cijfers voor een spits |
|
quote:ehh ja...zoals Mies al zegt, hij heeft in zijn gehele tienjarige voetbalcarriere nog NOOIT tien doelpunten per seizoen gehaald! Dat noem ik nou een beroerde spits. Of zou ie dan in tien jaar nog nooit goeie aanvoer hebben gehad? shoot me [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-12-2006 23:43] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bij Werder Bremen en Ajax zat hij voornamelijk op de bank, dus dan is het wel logisch dat je minder dan 10 doelpunten maakt per seizoen. Kennelijk kan Feyenoord echter niet beter krijgen, ook al was Nevland zogenaamd niet goed genoeg. no text supplied |
|
quote:Hij heeft bij Werder een volledig seizoen meegespeeld, 9 goals. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gelukkig hebben wij Alves no text supplied |
|
Laten we het er maar op houden dat Charisteas in ieder geval beter is dan Pierre |
|
quote: En nu ook Sulejmani, die AZ zo graag wou inlijven: SC Heerenveen strikt Sulejmani en loost Kissi 6/12/2006 13:33 'SC Heerenveen legde woensdag Miralem Sulejmani vast en liet en passant Abdelkrim Kissi vertrekken. Sulejmani stond lange tijd in de belangstelling van AZ. De dinsdag achttien jaar geworden Servische linksbuiten trainde onlangs nog mee met de Alkmaarse club. Hij liet een goede indruk achter op de technische staf, maar omdat de onderhandelingen niet soepel verliepen besloot AZ af te zien van het vastleggen van de speler van Partizan Belgrado. SC Heerenveen aarzelde niet en kwam met Sulejmani tot overeenstemming over een contract voor 3,5 jaar. In januari meldt de jeugdinternational zich bij de selectie van coach Gertjan Verbeek. Volgens de Friese club kan de aanvaller niet alleen op de linkerflank, maar ook op de rechterflank goed uit de voeten. Kissi en Heerenveen hebben hun contract laten ontbinden. Voor de Marokkaanse middenvelder was er geen toekomst meer onder Verbeek. De 26-jarige international stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij de Friezen.' Zal wel weer een goeie zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Volgens mij was die transfer naar AZ niet doorgegaan omdat ze de opleidingskosten (die zij dus moeten betalen) te hoog vonden. Raar dat Heerenveen daar niet over struikelt dan. Naja, ik heb er in ieder geval weer vertrouwen in |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Scherp... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Weer gewonnen. Nog even en het wordt een gewoonte. Fuck the world and fuck you |
|
AIDS!! Wat een slechte wedstrijd, het wil maar niet lukken bij de uitwedstrijden. In de tweede helft wel veel (grote) kansen maar den bal wilde er niet in. Weer punten laten liggen want een gelijkspel moet daar normaal toch mogelijk zijn. |
|
Tja, we mogen dan niet geweldig gespeeld hebben, de 3 punten zijn tocjh weer binnen! Sorry burzum N.E.C. - de nummer 1 van Gelderland!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Feyenoord - nummer 1 van Zuid-Holland! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |