|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
correctie dit seizoen |
|
quote: Tsja, het ligt ook niet helemaal alleen maar aan hem. Hij is een prima afmaker, maar hij past gewoon niet in het systeem. Als je ziet dat Babel die nu als centrumspits opgesteld stond, ook alleen maar in balbezit is geweest als hij naar de linkerkant uitweek om vervolgens een assist te geven, plus het feit dat Sneijder als middenvelder topscorer is, dan geeft dat wel aan dat je aan een centrumspits die eigenlijk alleen maar kan scoren, in dit Ajax niet zo veel hebt. Maar ik wil er wel bij zeggen dat ik 'm bij alle corners die Ajax kreeg, wel gemist heb. Want met al die kleine ventjes voorin, was de ene corner nog stompzinniger dan de andere. Maar ja, nu was Stam natuurlijk ook nog eens geschorst, dus dan mis je gelijk de complete luchtmacht. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als Feyenoord zo doorgaat dan spelen ze over 2 seizoenen met 4-4 gelijk tegen Ajax, het gaat dus de goede kant op De wijzigingen in de manager vallen nog niet echt mee; alleen Zomer en Alves hebben meer dan 2 punten gescoord dit weekend. |
|
En ik kan alweer 3 nieuwe spelers gaan toevoegen |
|
Klote wedstrijd gisteren, hoeveel kansen heb je nodig Laatste 10 min. begon Utreg eindelijk een beetje fel te spelen maarja dat was al te laat op dat moment. Ook onbegijpelijk dat Foeke ook toen pas ingreep met wissels, dat had hij al veel eerder in de tweede helft moeten doen. Ado supporters kunnen goed mikken met vuurwerk, bijna dat gore water uit die gracht in mijn smoel |
|
Dat overleef je echt niet als je daar een slok van binnen krijgt |
|
Ach, weet niet, ik heb er een paar keer vol ingelegen en ik loop nog redelijk levend rond She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Donders, wat een weerstand |
|
quote:Alsof de echte harde kern nog in het stadion zit tegenwoordig |
|
PWND!!! quote: [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-02-2007 15:41] |
|
geeft maar weer aan hoe dom die kakkerlakken zijn ! Fuck the world and fuck you |
|
Voor de deelnemers aan de profcoach competitie: Je kunt nu de spelers vervangen die van club veranderd zijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Alweer? Ik heb er net 3 moeten vervangen |
|
Van harte Burzum |
|
Hehe... PSV alweer punten verspeeld. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Kutzooi. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
het is weer spannend |
|
Helaas wel ja, ik vond die 11 punten voorsprong die we hadden wel lekker. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Sparta had geluk dit keer... Fuck the world and fuck you |
|
Jeuj... Feyenoord |
|
Ik zeg niks. Fuck the world and fuck you |
|
Nou, vooruit. ze hebben nu meer doelpunten tegen dan Sparta. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dank! Jammer voor jullie maar je zal denk ik niet ontkennen dat dit een terechte uislag was Ik zag het alweer 0-0 worden maar gelukkig toch nog de drie punten en bovendien twee plaatsen gestegen |
|
Helaas niet kunnen zien zelf ondanks dat ik wel in Utreg was gisteren. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |