|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar zie jij hier een belediging in?? quote: Bruce Banner |
|
je verveelt me, ga iemand anders lastig vallen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij kent hem ook niet maar je heb zelf je oordeel ook al klaar. En dat van de SP was een grap ja, ben blij dat je er niet op stemt |
|
Hahaha! Mongolen! Nog zo stoere internet warrior. |
|
Mental, dit is de tweede keer dat je de vraag cq. het verzoek ontwijkt, en een 2e rangs comeback-joke plaatst. Het eerder gestelde punt is duidelijk: Zoveel gekanker wordt niet gewaardeerd. Bedankt voor je medewerking. Bruce Banner |
|
quote: Ik ken hem niet, dat gef ik daar ook aan. Lees nog eens, orenplukkertje van me quote: Bruce Banner |
|
quote: En wat moet jij, jood? Edit: ik bedoel natuurlijk semiet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-11-2006 17:36] |
|
En dan zeggen ze nog wel dat sport verbroedert... Bruce Banner |
|
|
|
quote: Jij leest ook watje wil lezen ipv wat er staat: Ik vroeg bij welke clubs die zaten en niet wie het waren! De onderbroekenlol blijft vooralsnog voor de Fluffenoorders en diens groupiegans en voor als je het weer niet leest zoals het er staat: dat slaat dus op Feyenoord. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
AAAARRGGHHH tering de tering, wat was het vet vandaag !!!! iedereen uit zijn pan, niet normaal meer !!! FORZA SPARTA!!!! Fuck the world and fuck you |
|
PSV: Feyenoord; belachelijke wedstrijd, maar wel blij dat de 3 punten binnen zijn Sparta: FC Twente - FC Groningen Utrecht: |
|
Wat zou het toch gaaf zijn als we konden stunten tegen de neuzen !!! Fuck the world and fuck you |
|
Ach, het scheelt maar 4 plaatsen... best te doen dus |
|
|
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Typische PSV wedstrijd. Ze lijken tenonder te gaan tegen een beter Ajax, maar winnen gewoon uit een standaardsituatie. Respect daarvoor, maar het blijft verschrikkelijk KUT. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Zevenklapper tegen de Varkens! Bareuh... |
|
Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Denk je gvd een voetbal wedstrijd te volgen via talpa pc krijg je 2 uur lang testbeeld echt "waar" voor je geld. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
ja knul het leven is hard soms he. Fuck the world and fuck you |
|
Gewonnen van AZ. Er is nog hoop. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hehehe... 0/2... de superboeren doen weer mee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |