|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmm, matige speler... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ze zullen bij Utreg blij zijn dat ze weer iemand hebben die op Andre van Duin, ehm pardon: John van Loen lijkt |
|
Judge M, gefeliciteerd met de overwinning op PSV Nu maar hopen dat PSV binnenkort weer gaat presteren want ik vind het maar niets als Ajax kampioen wordt! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Kanker. Lucky Ajax...hun programma was makkelijker dan dat van pisvee... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gelijkspel bedoel je denk ik? |
|
Mooi dat het op deze manier toch nog weer spannend gaat worden in de laatste wedstrijden! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ten faveure van elke andere club dan Ajax had ik die spanning ook kunnen waarderen. Laatste loodjes richting de eindstreep worden wel erg zwaar... Niet alleen de competitie; Liverpool heeft gisteren Arsenal ook met 4-1 aan de kant gezet. Dinsdag Bayern kijken bij een collega, maar ik vrees voor de PSV samenvatting die erna komt... |
|
quote: Ajax heeft het dit seizoen zo vaak laten liggen dat ik er allang vrede mee had gehad, als ze derde waren geworden achter PSV en AZ. Maar alleen al om dit soort opmerkingen hoop ik dat ze het toch gaan redden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Als jullie maar genoeg punten laten liggen dan kan az het nog inhalen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou, ons seizoen is nu toch echt wel definitief voorbij, als ze dat twee weken geleden al niet was. Wat een droefheid, wat een drama. Vanaf het begin van het seizoen is er al onophoudelijk geroepen dat we een spitsenprobleem hebben. En wat kopen/huren de heren gedurende het seizoen: verdedigers, middenvelders, buitenspelers, maar geen SPITS. Ja, Van Beukering, maar dat is pas per volgend seizoen. Klote-bestuur Godsallemachtig, verliezen van Willem 2, hoe triest kan het worden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Over welke club heb je het? |
|
NEK. |
|
|
|
*staart naar Burzum* Je nek zit hier: N.E.C. zit hier: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
quote: Zeg, dat is geen schande hoor. Willem II draait best goed de laatste weken. Was trouwens wel een erg slechte wedstrijd, van beide kanten. |
|
Het is spannend in Nijmegen |
|
Ben benieuwd naar NAC - AZ morgen. NAC speeld thuis erg sterk en AZ laat ook mooi voetbal zien. Moge de beste winnen |
|
en NEC wint Als Ajax morgen wint met 2 goals verschil zijn ze koploper |
|
quote: |
|
|
|
quote:+1 Fuck the world and fuck you |
|
Heb een weddenschap lopen voor de wedstrijd Feyenoord-FC Groningen. Hoop maandag een cd in ontvangst te kunnen nemen. Groningen moet hun traditie voortzetten van winnen in de Kuip On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |