|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik denk het ook, tenzij PSV met 10-0 wint. |
|
Als Ajax maar geen kampioen wordt en Heerenveen van Feyenoord wint, is mijn seizoen geslaagd. Zonder PSV worden we trouwens ook weer het lachertje van de Champions League [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 22-04-2007 17:34] |
|
Ajax moet natuurlijk kampioen worden! Maar ik denk eigenlijk dat AZ het gaat worden, wat iig beter is als PSV het wordt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Anders doe jij ff normaal met je kanker continu. En jood? Er zit geen jood in heel Ajax. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
KANKER joden. lucky ajax nou, als ik supporter zou zijn van Ajax was ik echt niet blij geweest met deze winst. hoe triest zeg. Fuck the world and fuck you |
|
ik heb er nog geen zak van gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tering kerel, sla nou niet volledig door op dat gezanik over die penalty. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:maar ik heb WEL gelijk !!! Niet dan ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: De kankerproblematiek is op het gehele forum aanwezig, en als je het joodse imago van Ajax onderuit wilt halen, ben je hier aan het verkeerde adres. |
|
Joodje dit Joodje dat, heel ajax mag van mij afsterven na vandaag. kanker lucky ajax, niet normaal, en dan zo'n scheids die niet durft te fluiten voor een zuivere penalty. walgelijk. Fuck the world and fuck you |
|
Mooi voor PSV, stelletje rukkers Against God and Government |
|
quote: Ja die penalty zal het verschil maken. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Yep, mooi voor die arrogante wankers van Pisvee. Dan maar AZ kampioen. |
|
quote:Leg eens uit |
|
Zo te zien haalt voetbal wel weer het beste in mensen naar boven |
|
quote: Wees blij dat we (in de persoon van Vermaelen en Gabri) nog wat medelijden met jullie hadden. Anders was het gewoon 5:0 geweest... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:inderdaad ja, als het 3-3 was geworden had je een heel andere wedstrijd gehad, jood. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het is dat Ajax de dubbele cijfers voor rust verzuimden te scoren anders had je ook niet hoeven kankeren over die penal van je, stelletje zanikers.. Als we uitgaan van het team dat het meest attractieve voetbal speelt zal AZ de terechte winnaar worden en niet alleen dankzij het vermogen van dhr. DSB maar ook door een combinatie van de juiste spelers aantrekken en deze laten trainen door de te allen tijden arrogante maar vooral goede coach Van Gaal. Hulde headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Het gaat er gewoon omdat die wanker gewoon wel Ajax een strafschop geeft die geen strafschop was en Sparta gewoon weer een zuivere strafschop niet krijgt..mag ik daar soms over kankeren als ik dat wil ?dat je zo'n wedstrijd verliest, ok, valt mee te leven, maar de manier waarop is gewoon weer jammer... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Knakenelftal? PSV heeft nog altijd een flink aantal miljoenen meer te besteden dan AZ. Hoe dan ook geweldige uitslagen! Excelsior moet sowieso de nacompetitie in, die die hebben niks meer om voor te vechten in de wedstrijd tegen AZ! Dus dat wordt wel heel mooi! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
GO VAN GAAL Hopelijk wint het mooiste voetbal de titel dit seizoen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die publieksreactie bij AZ in de 86e minuut! Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |