|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
raaaaghhhh,FORZA SPARTA!!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote:raaaaaghhhhh! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nou ja, maar winnen tegen Ado ...die hebben we thuis volgende week, moet goed komen. Fuck the world and fuck you |
|
ADAU ADAU |
|
Het is helemaal niet erg dat Twente - Utrecht 0-0 is geworden want ik heb Zomer en Braafheid in m'n elftal staan Feyenoord lijkt toch weer op de goede weg, ondanks het feit dat het voetbal vaak nog niet om aan te zien is. Lazovic |
|
Lazovic ?? Danny Buijs zul je bedoelen! Wat een zielig figuur is dat zeg. Benieuwd hoelang Feyenoord deze bemazzelde 2-1 zegereeks volhoudt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Heel Feyenoord is al eeuwen zielig. Boe-fucking-hoe, Green ligt de grasspritjes te tellen en jullie scoren zomaar . Als er godver door de jaren heen 1 club geweest is die zulke situatie uitbuiten dan is dat Feyenoord wel. Onsportiviteit is daar uitgevonden en Buijs past zich uitstekend aan. Alleen het feit al dat de Spits vanochtend "Feyenoord 9 uit 3!" kopte zegt al genoeg. Degradeer maar fijn ofzo |
|
quote:Ja, wat is dat tegenwoordig? Als er iemand naar de grond gaat, moet iedereen maar stoppen met voetballen?? Is dat nou sportiviteit? Okee, als iemand een dusdanige klap maakt dat ie bewusteloos raakt of iets breekt, dan lijkt het me logisch dat het spel wordt stilgelegd, maar als het zo doorgaat gaan mensen liggen als ze vrezen voor een tegendoelpunt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mijn punt was dat de bal notabene nog langs Greene gepasst werd (terwijl hij dus al op de grond lag) en dat Lazovic vervolgens rustig doorvoetbalt. Daarbij had hij gezegd dat hij een evt. doelpunt ingetogen zou vieren, maar daar was ook absoluut geen sprake van. Een paar seconden na dat doelpunt raakt Benson (van Vitesse dus) geblesseerd, na een ongelukkige botsing met Greene. Feyenoord voetbalt door (in de verdediging) en vervolgens fluit Braamhaar af! Dat gaat natuurlijk he-le-maal nergens meer over. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-11-2006 11:54] |
|
quote: HAHAHA. Voorbeelden. Zoals Wouter Bos zei: 'Geef me drie voorbeelden waarin Feyenoord een dergelijke situatie uigebuit heeft.' quote: HAHA. Ik snap dat als je door de lampjes kansloos ingemaakt wordt dat het dan pijn doet maar kom op...degraderen is iets waar NAC over kan praten. Feyenoord vooralsnog niet. Oh...Greene is op de helft van Fietstas neergemaaid en het was derhalve geen duik om een doelsituatie te voorkomen, in dat soort gevallen is het normaal dat afgefloten wordt....zoals Schaamhaar dat overigens een paar minuten later deed toen het een Fietstasje was dat omviel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja dat Braamhaar op dat moment inconsequent is ben ik het wel mee eens, maar het is onzin om Vitesse ervan te beschuldigen dat ze een doelpunt maken terwijl er iemand geblesseerd is. Het moet niet gekker worden zeg, straks wordt telkens als iemand valt de bal buiten gespeeld. Daarbij was er met Greene nauwelijks iets aan de hand. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Het gebeurt vaak genoeg dat een ploeg (zelfs als ze in de aanval zijn) de bal buiten speelt, ook bij een minder ernstige blessure. Het is ook niet zo dat Vitesse dat 'hoort' te doen, maar het was socialer geweest om het wel te doen. En om bij Chelman aan te sluiten; Vitesse was nog rond de middellijn, dus ze hadden die bal makkelijk uit kunnen spelen. |
|
quote:Dat zei ene Judas van Hooijdonk ook. Maar goed, zijn woorden zijn toch niks waard . quote:Het was Hersi. Benson was zijn vervanger. quote:Jij citeert Wouter Bos?? (doe overigens volkomen gelijk had ) Om met 1 te beginnen (eentje die ik ook daadwerkelijk gezien heb): 1993 NAC-Feyedinges: Blinker die hard doorgaat op links na Koumans tegen het gras gewerkt te hebben waarna Andre van Duin/Loen de 1-2 binnenwerkt. Er zijn er vast nog meer.. |
|
quote: Dat van Van Hooijdonk is ook niet goed te praten, maar dat maakt de actie van Lazovic niet minder smerig. Het was wel degelijk Benson die geblesseerd raakte bij de actie van Greene. Die actie van Greene & Benson was ná het doelpunt van Vitesse (59e minuut) en Hersi was in de 50e minuut al gewisseld. |
|
1 ding is zeker: NAC wint de beker! Iemand enig idee wat Feyenoord gedaan heeft? |
|
quote: Wat van ze verwacht werd. Bareuh... |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
quote: |
|
jezus.die feyenoorders toch...maar goed, feyenooit uit de beker...wij er nog in ! richting finale. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ze stranden in Enschede. NACcie wordt een makkie! Bareuh... |
|
Ik denk dat alle thuisploegen in de 1/8-finales gaan winnen. Ajax - ADO |
|
quote:Ik niet |
|
Waarom mag Lazovic niet juichen in de Kuip? Heeft hij daar soms zo'n geweldige tijd gehad en hebben de supporters hem voor altijd in de armen gesloten? no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |