|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*oink* Bruce Banner |
|
quote: Zeg iemand uit twente haha...dat is pas achterhaald gebied. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ajax verliest van Sparta én zichzelf 26 november 2006, 14:30 uur Ajax heeft zondag bij Sparta Rotterdam voor de derde keer dit seizoen verloren in de Eredivisie: 3-0. Wesley Sneijder kreeg al in de dertiende minuut rood na commentaar op scheidsrechter Ruud Bossen. Hij was vlak daarvoor gevaarlijk geweest met twee vrije trappen. Na zijn uitsluiting kwam Ajax niet meer in het spel voor. Yuri Rose kopte Sparta in de 35ste minuut van dichtbij op 1-0 en in de tweede helft scoorde Sjaak Polak (60') de 2-0 vanaf de penaltystip. Johnny Heitinga had een overtreding op Rachid Bouaouzan gemaakt en ontsnapte daarbij aan zijn tweede gele kaart. Heitinga probeerde tevergeefs een blunder van Gabri te corrigeren. De Spanjaard werd vrijwel meteen na de strafschop naar de kant gehaald. Gabri was al de derde gewisselde speler van Ajax, dat in de rust Jaap Stam en Kenneth Perez opofferde voor een heus 3-4-3 systeem. Ook trainer Henk ten Cate kwam het veld niet meer op. Hij werd vanwege een woordenwisseling met Bossen naar de tribune gestuurd. Haris Medunjanin strooide zes minuten voor tijd extra zout in de Amsterdamse wonden door uit een vrije trap de 3-0 te maken. WAT ZEI HIJ ????? die schneijder signature |
|
Sparta Rotterdam ! raaaghhh. waarom is het nu weer maandag godverdomme!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote:je kan goed bier drinken met psv ers ja Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, gefeliciteerd man!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Wesley Sneijder zei 'Blinde tyfushond' tegen Bossen |
|
Zinge zegge, zinge zegge UTEREG!! Zondag Grunn thuis, 3 punten zijn hard nodig/ |
|
Sparta nadert Utrecht Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat mij betreft krijgt die tyfushond van een Sneijder een disciplinaire straf waar hij ongelooflijk de tyfus van in krijgt. Want dit is echt amateurisme ten top. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou niet arrogant gaan doen omdat ze een keer gewonnen hebben, sloerie [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-11-2006 23:38] |
|
quote:Nee. Hij zei tegen scheids Bossen: 'geef die witte tyfushond dan een gele kaart". Waarom er zo'n ophef wordt gemaakt of het tegen de scheids of tegen de speler gezegd is, snap ik trouwens niet. Had Bossen geen rood getrokken als ie door had dat het scheldwoord niet direct voor hem bedoeld was? Vind het allemaal wat overtrokken eerlijk gezegd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Typisch voetbal, altijd de ander de schuld geven. Sneijder had het gewoon niet moeten zeggen, had hij ook geen rood gehad. Maar dat is misschien te logisch no text supplied |
|
Moraalridder! |
|
quote: 500 euro boete. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Alves Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik geloof dat ik vergeten heb te melden dat we in ieder geval na afgelopen vrijdag meedoen aan de nacompetitie... |
|
quote: +1 Wederom een uitzonderlijke spits voor Heerenveen! no text supplied |
|
Hoerenveen!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mooi! Veel punten voor de manager! |
|
hmz, 1-1 bij rust ! wereld goal van Vlug. nog zo een! Fuck the world and fuck you |
|
Limburg is ons goed bevallen!! 2 x 3 punten! |
|
Aids. de hele wedstrijd zie je die aap van een Mulder niet en dan toch scoren. godver. Fuck the world and fuck you |
|
quote: He nepsupporter zat thuis, terwijl hij eigenlijk sparta moest aanmoedigen in waelwijk 2-1 voor rkc, sparta hoort ook in de mars divisie [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 01-12-2006 23:44] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |