|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prima idee Fire! Welkom aan alle nieuwkomers! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Zelfs al zijn ze er nog niet... toch WELKOM. |
|
quote: idd, welkom. [Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 01-05-2001 13:37] |
|
Hoi! Ik ben nieuw. Ik ben 19 jaar en speel in een band. Ik drum. Verder werk ik in een nachtdienst en 's weekends werk ik in jac. 't Ukien in Kampen. Ik luister naar Tristania, Dimmu Borgir, Cradle, Obituary, Radiohead, Pink Floyd, Genesis, In Flames enzo... Ik vind dit een erg leuke site. Verder weet ik zo op dit moment niet meer, groetjes |
|
greetz |
|
heuj allemaal!!! kben ook nieuw sinds vandaag Favouriete bands: Moonspell, Altar, Theatre Of Tragedy (oud), Haggard en meer van dat soort bands Ik ga als het goed is binnenkort in een band, maar dat gaat volgens mij een beetje klote, zal wel niet doorgaan allemaal, maar ALS het doorgaat mag ik de Zang/Grunt doen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Tjah ik ben 2 weken ofzo niet echt op het forum geweest, dus ik ben ook weer een beetje nieuw Ik ben dus Wouter, 19 jaar, hou van heavy/trash/death/black metal... euhhhh......... ik heb ook een page gemaakt laatst.... http://hagrath.trebla-online.com Nouja... dat was het Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ook nieuw.. 20 jaar.. bassist/ vocalist.. en wil je meer weten dan vraag je het maar |
|
Nou hallo, ik ben Miepje ben een meisje van 24 jaar oud. Hou enorm veel van mercyful fate/king diamond. Ik vind het leuk om naar concerten te gaan of festivals af te struinen. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Sicktus Death Metal EHBO (Enschedese HeadBangers Organisatie) |
|
hey sikc, jij ook hier? hehe |
|
quote: En 4 mei was je dronken ;-) |
|
Is dat zo? Viel echt wel mee geloof ik.... Aangezien ik pas om 24:00 echt mocht/kon gaan zuipen... Was wel gaaf avondje trouwens, beetje jammer van de opkomst grrr... |
|
quote: Ja, onder het motto je verveelt je en je bier is op... NP: Gorgasm - Stabwound Intercourse |
|
Ik ben ook nieuw hier. [=) [Dit bericht is gewijzigd door Gr0und_Zer0 op 08-05-2001 20:00] |
|
het is hier veel te druk met bekenden! nu al weer! |
|
Ach toch... een paar EHBO'ers hier... misschien moet ik ook maar lid worden, scheelt wel wat geld enzo... edit: die plof heeft me al 3x gevraagd of ik lid wil worden ofzo bij elk concert vraagt ie 't weer als ie achter de kassa zit.. [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 08-05-2001 23:38] Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik ben ook nieuw ja, maar post niet zo veel Wil je weten wie/wat/waar ik ben, check http://merlijn.jvb.tudelft.nl |
|
naast geld aan concerten ook aan bier, nl. korting in cafe rocks |
|
quote: welke vageling was hij dan?? |
|
hij was/is zo eentje van de EHBO lang haar sikkie (of niet) |
|
Jenje beschrijft hier 80% van de vage metalheads Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hoi, ben ook nieuw hier... Ik kom uit groningen en ben 21. Ik zit in een death metal band, als zanger/bassist. In A world so Fundamentally weak, I see no beginning... Only The END !!! |
|
quote: Welke? Ik heb trouwens geen sik hahahaha! Er is maar een sik... Da's Iwan! Hahahahahaha! |
|
Cadaverous Empire.. Ken je vast niet, nog geen materiaal uit. Maar we blijven oefenen!! In A world so Fundamentally weak, I see no beginning... Only The END !!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |