|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok .. dan niet ... Jij je zin ... Maar ik zie je nog te weinig hier. Posten godsamme ! |
|
Ik ben dus UnDEAD... En ben de huisgenoot van My Little Pony...errr.. Vampie. blablabla In Flames, Iron Maiden, Amorphis, L'Ame Immortelle, Nightwish, The Sins of Thy Beloved, Devil Doll, Tristania blablabla blablabla Dimmu, Linkin Park, Klipsnot blablabla CU2 voor meer info... That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
he bah, nog meer almeerders... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ben hier gewoon man en ik weet niet precies waarom al die vleermuizen achter mij aanzitten....... |
|
Euh, vaker in bad gaan Bazzio Attacks!!! |
|
Ondood...mijn bijna huisgenoot he? Voordat men denkt dat ik in Zuigmere woon Jenje!..ik heb maar 2 handen gek! ik tik me het kazerus! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kazerus ? Lazerus bedoel je zeker .. Zorg nou maar dat je aan je 50 posts komt, dan hoor je er tenminste bij |
|
Undead, Herger, welkom! Dead things grow from deep inside... |
|
Welkom mede-noorman Herger! |
|
Ha! Ik ben nieuw, en niet eens een metal fan.. Eigenlijk ben ik een house liefhebber, maar ik draag de metal scene een warm hart toe... Mede omdat ik altijd met (death/ gotic) metal mensen omga en ik wel een beetje uitgekeken ben op de gemiddelde disco ganger (allemaal veels te veel bezig met: Kijk mij eens in m'n nieuwe outfit! - vanavond ga ik scoren - kijk eens, ik heb vanavond al 20 sms-jes gehad, ik ben populair! - etc) Verder vind ik dit forum wel erg goed, en kijk het idee een beetje af, want ik ben zelf een forum aan het programmeren voor onze site (http://www.exploitation.nl). Naam: Gerhard Leeftijd: 21 Haar: Nooit langer dan 2 cm Kreet: wroah Werk: webdesign / development e.a. ict stuff owkee... had eens zin om een bericht te posten, vandaar. |
|
Ik ben Killing Zoe, 24 jaar jong (niet een heel erg originele leeftijd hier, geloof ik), ben violiste van beroep, ben nog bezig met altviool studeren. Lees veel, kijk heel veel films en luister veel soorten muziek, dus niet alleen metal, hoewel een groot deel van de cd collectie daaruit bestaat. Kom per ongeluk ook van het AK-forum (zonder exen in dit geval) maar ben hier surfend op gestuit, dus veel heeft het niet met elkaar te maken. Dat was 'm. |
|
quote: hoi satanos. al een beetje over je neu-ik-hoef-geen-bier-probleempje heen? oh ff vergeten. hoi mede nieuwelingen [Dit bericht is gewijzigd door Lord Uraneck op 23-12-2001 20:11] ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Welkom Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
almeerders hoeveel lopen er hier eigenlijk rond? in ieder geval 4 -ik -shadowjin -pandameoaeoaoeoaaeaeeooaan -de nieuwe |
|
Nou ik dus duidelijk niet Ik heb gesproken |
|
quote:Je bent al op de helft |
|
ik woon vlakbij almere, zeewolde eheh.. en kom btw heel vaak op Almere CS en Buiten richting A'dam Zuid WTC EDIT: KUT NS, moest er ff bij [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 25-12-2001 14:23] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ikke nieuw hier.. Ik snap er nog nie veel van.. maar goed komt nog wel... info over mij: http://www.cu2.nl/666blackwidow666 stay evil bloody kisses black widow |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1722&page=1 [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 25-12-2001 16:59] |
|
HI im new. this topic suigt. je kunt je toch ook gewoon in andere topics mengen, de andere lui leren je zo wel kennen. "As above then so below. For as they love. then so we loathe. And as we loathe, then so we love. To raise the stars to up above. |
|
Ik heb al een heeleeee tijd niet meer gepost hier(iedereen is me al lang vergeten denk ik ) dus ik stel me nog maar een keer voor Liefhebber van allerlei soorten metal, met name Power metal en ehh..www.cu2.nl/ara-mortificator enne Tolkien heerscht oh ja nog iets, is het Onzin forum weg ofzo??ik zie het er niet meer tussen staan [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 27-12-2001 21:32] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
die zie je nu alleen maar als je ingelogd bent Je moeder. |
|
ah bedankt, zie het er nu wel tussen staan I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
eeh ik ben ook nieuw hier ok, ik ben richard uit dordrecht, nicknames (oa) krow, winters rage, eternal rage en gutripper ( heej ik hou van afwisseling ) qua muziek luister ik meestal naar bands als iced earth,blind guardian, demons and wizards, pantera, fear factory, cemetary, within temptation, battlorn, en vele vele anderen . andere hobbies zijn (vooral) comics lezen en verzamelen, en lol trappen met vrienden, als ik niet op internet zit of aan het werk ben ( snachts pakkies sorteren bij de PapendrechtseTietenTrekkers, PTT voor normale mensen :D ) eeh.. verder nog wat??? brand maar los als er vragen zijn My madness, my sadness |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |