|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eyy gutripper, jij ook al hier I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
sommige mensen zijn te lui om te reanimeren welkom heerschap Je moeder. |
|
thx for the welcome (hehe coole smileys hier My madness, my sadness |
|
jaaaaa okeee Ben niet zoon fen van computters Maar na dat ik een zooi mensen ondmoet heb van zware metalen zal ik ook maar eens aan de trend mee doen |
|
quote: Een maat van me zweert bij metalfan. Ben 1 keer op de site geweest, maar kon me niet echt boeien. (LM: je weet wel Richard van de zaterdagavondshoarma ) owja welkom ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote:chrissie!!!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hallo, ik ben sind vandaag hier nieuw ik ze het maar alvast ik heb een hekel aan gelul over true so please fuck off with this bullshit ik luister harde gothic en melodieuse black metal, ff een paar bands: the sins of thy beloved, tristania, anorexia nervosa, misteltein, castrum en natuurlijk CRADLE OF FILTH, en ja ik weet al dat dat ze soft en commercieel zijn, nou en zo lang ik het leuk vind is 't cool |
|
Welkom. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: kheb er toch wel een aardig tijdje vertoeft maar dat kutforum is steeds down ( niet de schuld van de mods maar toch behoorlijk irritant ) maar genoeg over mf My madness, my sadness |
|
quote: juist ja, iemand die begrijpt dat je die bands melodieuse black metal noemt [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 30-12-2001 18:40] |
|
^O^M^H^O^O^G^ |
|
,o,m,l,a,a,g, Je moeder. |
|
quote: Suncross?? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
OK, ik ben al niet echt heel erg nieuw meer maar ik dacht: laat ik mezelf er toch nog maar ff opzetten! Nou, ikke ben dus WickedKimmie, ben 16, doe 5 VWO (why why why ) enne......ik luister naar heel veel verschillende muziek: van Withn Temptation tot The Prodigy, van SOAD tot Lagwagon....en natuurlijk heel veel Metallica!!!!!!! (ME METALLICA!) Na, nu weten jullie iets meer over mij en dat is weer heel boeiend. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: haha, welkom ik ben ook al een tijdje over gestapt.. Metalfan vond ik ook gewoon vetter... maar 't zuigt nu... is al 4 x een nieuw forum geweest ofzo man! |
|
quote: SOAD ???? is dat een nieuwe soort "aids" ofzo ...? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: SOA = sexueel overdraagbare aandoening SOAD = System of A Down |
|
owh jah, shit sorry.... must be al that [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-01-2002 1:42] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mwoah, nieuw, maandje. Ben 15 (8 feb, 16), werk in een videotheek en luister naar Linkin Park, CoB, SoaD, Dreadlock Pussy, FF en Faithless, groetjes, Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
Hallo allemaal die na mijn laatste hallo zijn gekomen! |
|
haha suncross en aragorn ik ken jullie ook All your base are belong 2 us |
|
quote: erm dit is een metal forum.. niet pop.. Godverdommen.. |
|
quote: Yesss me metallica 2 ! En metalfan = niet leuk. nooit echt interessant geweest ook... so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
quote: rot dan op... Godverdommen.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |