|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben ook nieuw, met deze nick wel in ieder geval. Met die andere ook nooit echt gepost trouwens. Ik luister vooral veel naar Blackmetal, met als favo bands: Burzum Darkthrone Judas Iscariot Limbonic Art Immortal Satyricon oude Dimmu Borgir & more Ben 19. Ik kom uit Maarssen (Utrecht). Volt een ICT opleiding op het MBO. meer weten? |
|
Pang! Pang! Absurd.. totaal absurd. Geen pijn, hoe vreemd. Ik ben moe, hou op met rennen. "Ja, ik heb hem" Langzaam ontvlamt het gif. Als een warme gloed komt de dood tot mij. Het licht wordt zwakker, maar.. "Truus lust het ook graag" De geur van nat gras vond ik altijd al lekker, maar nooit zo.. vertrouwd. Als konijn stierf ik eens. Een moederziel alleen. Alleen en wezenloos! De slaafse makker van de donderstok blaft, kwijlt en kwispelt dat het een lieve lust is. Dra hangt een groen vod aan een dwarsbalk van het bouwvallige schuurtje van zijn moordenaar. Een bek gevuld, wachtend op een goedkeurend tikje. "Braaf, braaf is 'tie." Waar zijn ze? Mijn lieve schatjes. Kansloos tegen kaarsen, glimmende ballen en fantasievolle servetjes. En het veldje blijft leeg. Grijnzend op de weg naar huis met het naamloze slachtoffer in de kofferbak en een grappengrollende radio Noord stamtoafelgast blatend over de yoko, verpletteren de michelins: 5 kikkers, 135 mieren, 1 salamander, 2 veldmuizen, 13 kevers en een mol. Kijk, ik ben degeen die aan deze dingen denkt als ie slapen moet. "A severe case of bad karma," denk ik maar. |
|
Mooi gedicht. Wie is de persoon achter deze gedachten? Is de persoon achter deze gedachten de persoon die hier zojuist zijn wankele eerste schreden heeft gezet op mijn geliefde forum? Of is deze persoon slechts een liefhebber van andermans mooie gedachten? Spreek... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alhoewel het niet mijn gewoonte is te reageren op vragen in de gebiedende wijs, is het mijn ego te na om hier de kans voorbij te laten gaan deze weloverwogen woorden (ik wist niet dat het een gedicht was, bedankt voor deze info trouwens) op mijn (bloed-)eigen conto te laten schrijven. Azul, Abu |
|
welkom nieuwelingen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hallo, maar ik merk al wel weer dat ik hier de enige ben met een normale naam... |
|
Definieer 'gewoon' ... |
|
nou, mijn eigen naam iun plaats van een of andere freaky vervanging daarvan... |
|
Welkom Anne! |
|
nou, mijn eigen naam in plaats van een of andere freaky vervanging daarvan... |
|
vervangingen zijn leuk! |
|
Mmmm vind mijn eigen naam toch het beste maar ik wil een beetje anoniem blijven. |
|
Gegroet plebs! Ik hoop zoals altijd niemand een plezier te doen met mijn nobele existentie. |
|
nobele existentie? waar? |
|
Zwijg, jade! Als je een vrouw bent, dien je niets anders te ondernemen dan weer je plaats achter het fornuis te nemen. Metal is een serieuze zaak, en beslist niet bestemd voor zwakkelingen en domme vrouwen. |
|
quote: Ojeee.... weer zo'n 'troe ende evil figuur'......... Ik, Wil Schuurman |
|
Hallo ! Nieuw ben ik niet echt, alleen een hele lange tijd niet meer gepost. Ik had toen ook als naam Ringwraith |
|
Een nobele existentie heeft in de gaten wanneer hij gefokt wordt en zal zich zeker niet laten gaan in onwaardige uitbarstingen. |
|
Zwijg, snagger! Je schijnt niet te snappen waar metal voor staat. Gaarne de scene met je trendy holmaten te verlaten! |
|
quote: Ja he, ik vind dat ook wel freaky. |
|
quote:Nee, je bent niet de enige I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Jouw nick is idd. lekker freaky |
|
Hail |
|
quote: hehehahahahahaha! is dit dux? maar dan met een spoedcursus literatuur 101 achter de rug? ik zit iig weer lachend achter mijn beeldschermpje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |