|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een bekend iemand... welcome!! Godverdommen.. |
|
je heb een hotmail address.. dus ga naar www.msn.com en download de msn messager en kom met me chatten Godverdommen.. |
|
Ik zal eens kijken, maar dan wat later want ik moet nu weg Ik gebruik trouwens (en prefereer) ICQ normaal gesproken dus als je dat hebt kun je me ook adden op 30469055... |
|
Niet slowchatten: Dank U |
|
Welkom allemaal!!! Let the metal flow like an everflowing stream.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-02-2002 19:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
M'n site ligt plat omdat de host/provider aant verkassen is ofzo. Zeer irritant.. Morgen moet ie er weer zijn :-) |
|
Iedereen wordt van harte welkom gewenst, have fun, enjoy yourselfs Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: breng hem dan maar mee den 11ste mei, die foto "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
welkom, welkom, welkom! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:De manier om kenis te maken met LM, de korte posts om bovenaan te blijven staan Sinds Jenje er overheen is gestormd is het wel wat beter geworden O ja, nieuwkomer Welkom [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 15-02-2002 15:31] |
|
Ben hier nieuw! 19 jaar, male favo bands o.a. Ancient Rites Satyricon Immortal Children of Bodom Rhapsody Testament Vintersorg Dark Funeral Nile enzo enzo enzo Student CIOS (sport en bewegen, les en leiding geven) Bassist gaafste concert Maiden 2000 dynamo Keep on Rotting and stay metal!!! |
|
Welkom Vintersorg! |
|
welekomen.... |
|
Dat noem ik nou nog eens een warm welkom! |
|
666e post Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Welkom Vintersorg !! Biertje ? |
|
izz goed hoor!!!! eesrt iets teveel en dan en dan en tot slot |
|
quote: Speciaal vroeg opgestaan zeker? Enne welkom allemaal ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Hoi hoi, ik ben vrolijk, 18 jaar en begin sinds kort meer van Metal muziek te houden... blalalala verder niets te melden behalve dat ik zo erg happy ben dat het bijna evil is... P.S. Ik heet Muis [Dit bericht is gewijzigd door Buckfast op 16-02-2002 20:53] |
|
Oooooooooii Muis |
|
Haaai! Ben ook lekkah nieuw hier. Wat moet ik over mezelf vertellen???...eh...ehr...na, wie wil er wat van me weten? |
|
quote: Ik. the only pleasure is pain |
|
wij zijn ier op ZM allemaal open tegen elkaar, wij zijn net als broeders voor elkaar, dus vertel wat uw hart ons wil toevertrouwen amen As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Jeetje...eh, nou, ik ben redelijk saai (vinden de meeste mensen) Ik hou van CoF, Dimmu Borgir, WT, AF, Mudvayne, Slipknot, Slayer, Tristania naja, me hobbies? Muziek luisteren, praten, melig zijn, tekenen ( ), blablabla...verder weet ik het niet echt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |