|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is een hangplek voor metalliefhebbers... Be Gone please! |
|
inderdaad, nix te zoeken hiero Je moeder. |
|
I second that! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
and i tripple it Je moeder. |
|
Quatro stagionni |
|
.... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-11-2001 20:19] Suck my piss |
|
wie bied er meer?¿? Je moeder. |
|
Een quinto-confirmatie van mij. 'ik vind de discussie over sex wel leuk', bwahahaha nou Henk we praten verder niet tegen je voordat je een foto hebt geplaatst waarop je je pik door een Britney Spears-CD heen steekt. En anders flikker je maar op |
|
whahahahaha Maar nu weer ontopic.. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 05-11-2001 20:30] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
die zit Je moeder. |
|
Hallo.. ik ben snagger... zitten hier nog metalfanners ? nee.. fuk zeg... daar is t ook wel heavie! Maaruh, ik bennuh fan van: GROLSCH!!!!!!!!! Iron maiden Emperor Dissection Immortal Mayhem Thyrfing Slayer Edguy Opeth en nog veel meer... Ik, Wil Schuurman |
|
Hallo blasphemische medemensen.. Ik ben cadaveria en luister naar blackmetal en deathmetal maar ook wel andere metal.. hou erg veel van het gaan naar optredens cq concerten en eens flink te zwaaien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Cadaveria, ik zwaai hard terug! |
|
Cadaveria. Leuk verzonnen. Welkom. |
|
Hmmmz, klinkt een beetje als een cavia die al een tijdje ligt, maar goed... Welkom. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ze IS een cavia die al een tijdje ligt. (sorry Cad). Hee leef je nog na vanavond? En leeft Linda nog??? |
|
hey vargen, jij ook hier haha. helaas leef ik nog (hoofdpijn) en linda ..... tsja ik weet het niet one way to find out!! Ik ben nog net geen cavia maar lig al wel heel lang... nou greetingz folks Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: LOL |
|
Is dat toevallig de Cadaveria die mij een mailtje zou sturen, of het natter op Wacken was dan op Eurorock? |
|
oh ja Tnightmare, Dat is waar ook. Nou ja het was duidelijk. jullie regendans heeft volgens jullie op het verkeerde festival effect gehad. hhahahah Op wacken heeft het 1 dag een beetje geregend en het was zo warm dat ik zelfs bruin ben geworden. Volgende keer toch maar naar wacken he! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben niet geweest, en blijkbaar kon warheart de regenbui in zijn eentje niet echt sturen (híj zou voor de regen zorgen, ík wist waar de bui heen moest...). Waarschijnlijk wel wacken volgend jaar dus... [en nu weer on-topic]. |
|
quote: Graag. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ben Rafnagud....jaw en ik luister naar...Darkthrone,Enthroned,Immortal,Marduk,Limbonic Art,Unlord,Burzum,Mayhem,Gehenna,Bathory,Judas Iscariot en dergelijke muziek...........en blah heb nix te lullen |
|
Welkom hier! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |