|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat we gewoon beter een pilse kunnen pakken Vinnie. |
|
Of we moeten een topic hebben dat heet Nieuw hier? Indoctrineer jezelf! |
|
Ontopic!!! De volgende Off - topic reacties worden verwijderd!!! |
|
Hail alle metaal vrienden, lol :D Enniewee maar ff introduceren dan, meer info weten zie profiel. En ja, bla bla bla.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Welkom. Dead things grow from deep inside... |
|
hoihoi, ja hoor weer zo'n klote noob die jullie forum komt verzieken ff voor Bint, Morgoth en Volthor Kahn: het ist der Billster ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Pleur ... nog zo'n raar figuur erbij |
|
hail ende schijt |
|
aaaaaaaaaarhg niet nog 1 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: He gozer! Welkom! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hallo & JUIP |
|
Nou dan zal ik mezelf ook nog maar ff voorstellen: Kben dus Styhn, hou van metal en zit in een deathmetal band met Bestial Blasphemer en Infaustus klaar 11.45: restate my assumptions |
|
Dan zal ik me ook maar ff voorstellen. Ik ben Jeroen, 20 jaar oud, student en drummer!! Ik luister eigenlijk naar allerlei muziek. Enkele favoriete bands zijn: - the Flower Kings - Spock's Beard - Peter Gabriel - Dave Matthews Band - Opeth - Camel - Yes - Fear Factory - Dream Theater ... do you think we're forever? ... |
|
Flower kings, Spock's beard en Dream theater??? HEIL!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 11-12-2001 19:37] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: *edit* ten eerste, overmatig smileygebruik #edit# [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 11-12-2001 21:06] Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
ahum... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben nieuw. TRASH |
|
quote: Hailz 0Tolerence.. grappige nickname, alleen jammer dat waarschijnlijk de helft van de ZM'ers nog nooit van het Zero-Tolerance gehoord heeft en het leest als OTolerance |
|
Zero Tolerance, aha ik dacht al... |
|
quote: [Miereneuk mode] idd 0TolerAnce [/Miereneuk mode] |
|
Ach, laat ik mezelf er dan ook maar ff tegenaan gooien... Dit figuur is vrouw, 25 jaar en geboren en getogen in Rotterdam. Favoriete bands (o.a.): Iron Maiden (uiteraard) Clawfinger Candlemass (oude versie) My Dying Bride Type-o-Negative 13 Candles enz. enz. enz. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Weest welgekomen Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik ben ook nieuw hier... |
|
quote: FF TER informatie, die fout zit er juist met bedoeling in. :D Lang verhaal, maar je kent dat nummer van death wel. en ik wilde het ff iets anders noemen.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |