|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heej judge M... u zit ook op het dynamoforum nietwaar... (er zullen ongetwijfeld nog meer zielen op het dynamo forum zitten maar goed...) amor condusse noi ad una morte |
|
en op WT chat, tenminste zei mijn maat Mighty |
|
Klopt... Op het DOA forum (en de Muur) onder de naam Effete God en op de AF en WT chat onder de naam judgem. Ik zit trouwens bijna altijd bij After Forever.... En ik kom uit Breda (als Shera mij tenminste bedoelt) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-06-2001 22:02] |
|
Lol Nee, ik bedoelde eigenlijk scarlet woman Dead things grow from deep inside... |
|
ik kom dus uit Vught.... en in de WT chat heet ik ook scarlet woman...en op het DOA forum scharlaken vrouw..... amor condusse noi ad una morte |
|
Ahhh, dan bent u volgens mij de vriendin van de heer 14, of niet? Aangenaam Dead things grow from deep inside... |
|
was....wie bent u? amor condusse noi ad una morte |
|
ach..ik weet het reeds.. amor condusse noi ad una morte |
|
De naam is Naus, ik post ook op het DOA forum (en heeelll af en toe de Muur). Verder gaat mijn voorkeur uit naar det mettol en grindcore, alhoewel ik de wat extremere black ook nog wel aan kan horen Privé leven is meestal één grote chaos maar goed, we blijven proberen er orde in te scheppen. |
|
als je het over de duvel hebt... amor condusse noi ad una morte |
|
ik ben Vuig... en dat ben ik ook... en naus.. CHAOS IS THE WAY!!!!!!!!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Zeg dat wel... Laten we zeggen dat ik een bekende ben, of was... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 21-06-2001 10:43] Dead things grow from deep inside... |
|
uhmm.....dat zit dus niet echt goed meer tussen jullie? ach ja..da hedde welles amor condusse noi ad una morte |
|
quote: Tja... We spreken elkaar niet meer helaas Dead things grow from deep inside... |
|
ach zo.. amor condusse noi ad una morte |
|
[streng-modus]on topic please[/streng-modus] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je op het doaforum? |
|
Ik ben hier dus ook pas net. Ik luister naar death/black/grind/gothic en gaat zo maar door. Kan niet bruut genoeg zijn. Dragon/powermetal zuigt als de nete in mijn ogen. Ik ben onder deze nick ook te vinden op IRC (undernet). quote: Goeie cd. Jammer dat ie zo kort is Moet nog steeds Bleeding Profusely hebben Forward into the light, forward into infinity! |
|
quote:ga naar http://pub51.ezboard.com/fdynamoopenairfrm1 en registreer je even linksbovenin..... |
|
quote:wat een vage lui daar op dat forum ... en ik zie daar het verschil bijna niet tussen reacties en ondertitles ... erg hectisch. |
|
quote: Ok, thnx. Ben nu geregistreerd onder de naam Necromayhem, die gebruik in namelijk ook op icq. Ik ben dol op forumme! |
|
OK, ik plant al een tijdje boompjes dus zal ik mij even voorstellen Ik ben dus een 20-jarige langharigegastuit het Westen ,doch ook sporadisch in het uiterste Zuiden te vinden met eenhaperende spatiebalk. Speel eentijdjegitaar(autodidact, but who cares?). Hou vooral an gothic en doom, maar Maiden of oude Sabbath mag ik zeker ook wel.. Kijk eens op http://www.nobudgetproductions.cjb.net En Morgoth weet wel waarm'n naam vandaan komt... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Jamaar, ikke en de anderen nog niet... |
|
Het antwoord is te vinden in Lord of the Rings, ergens tussen het begin en het eind ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |