|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoi. |
|
Vast wel langer Jenje: dank je. TNightmare: inderdaad. En de reden van mijn verbanning: relatieperikelen en weinig 'vrijheid van meningsuiting' daar. [Dit bericht is gewijzigd door Darkzone op 01-12-2001 19:06] Bring The People Together |
|
moet ik dit lezen als: je ex is daar moderator en die liep jij daar op het forum verrot te schelden? of heb ik het fout? God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Heel erg fout. Wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. In het kort dan: Wij waren elkaar aan het zwartmaken, omdat ze mij de schuld geeft dat zij (toen 15, nu 3 dagen 16) van haar ouders geen contact meer mag hebben met haar eigenlijke vriend (getrouwd, 44 jaar, woont aan de andere kant van het land), omdat wij toen allebei vonden dat ze de waarheid moest vertellen. (Ik was haar tussendoortje eind van de zomervakantie). Bring The People Together |
|
eej man DarkZone welkom welcome wilkommen enzo |
|
Ik dank jou Bring The People Together |
|
OK Darkzone, Welcome to this Forum,enter freely of your own will and leave some of the happiness you bring. Greetz The Vampire Lestat God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Hoi welkom, Who's next ? |
|
quote: Hmmz, die geschiedenis ken ik niet, maar ik ben ook alweer een tijdje weg... Iig, amuseert u hier! |
|
En toch ben ik jou naam daar geregeld tegengekomen op dat forum. Maar ik werd daar al vanaf het begin aangevallen eigenlijk, omdat velen Dwarf (mijn ex) kennen van de meetings. Maar ik heb sterk het idee, dat het niveau van jullie hier een stuk hoger ligt dan daar. Bring The People Together |
|
Heel erg interesant ... maar nu graag weer ontopic. Open er anders ff een topic over. |
|
Welkom Darkzone... En wat betreft het niveau, wacht maar tot u de 50 posts passeert en het onzin-forum kunt zien. Dan krijgt u een heel andere indruk van ons. Dead things grow from deep inside... |
|
Sinds enige tijd ook ik op dit forum. Getipt door gebouwgenote. Speel in bandjes. Maak schoon voor geld. Doe vrijwilligerswerk. Studeer nog wat, blablabla. Was wel aan een nieuw forum toe, angezien het forum waar ik eerder regelmatig hing, overleden is (eigenlijk om zeep gebracht is; door collega-volegianen). Tot nu toe vind ik het hier best leuk. M.v.g. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
quote: Dat horen we graag. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Wat voor soort vrijwilligerswerk doe je ? Ik doe het zelf namelijk ook. |
|
Hallo iedereen die zich heeft voorgesteld tussen deze post en mijn voorgaande post.. Het is hier heus niet zo eng als het eruit ziet "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hmm tja ik lees dit hier wel al een tijdje en reageer niet zo veel, maar ga dat wel vaker nu doen denk ik uhh muziek...tja een beetje Cradle, Dimmu (word steeds minder..) en wat meer Darkthrone, Marduk, Behemoth, Opera IX, Children of Bodom, The Kovenant, Empyrium, Summoning, Lux Occulta, Slayer, Emperor, Immortal, Thyrfing, Dunkelgrafen, Hollenthon en nog wel wat meer... [offtopic] en Darkzone: hmm leuk hier ook al die discussie? liever niet. en vind je het gek dat we 't na 4 maanden ofzo op AK het zat waren... heb je hier trouwens ook 5 of meer nicknames? [offtopic] |
|
Hoi. |
|
NC: allereerst heb ik maar 1 nick en dat is deze, en ten tweede: als je de chat op AK wel eens volgt, weet je ook dat het daar veel erger is dan het forum. Ik had op het forum idd mijn mond moeten houden een paar weken geleden, maar om iemand te verbannen die zich alleen maar verdedigd als hij/zij aangevallen wordt.... Maar ik heb er meer dan genoeg van geleerd van die situatie. Bring The People Together |
|
enne ikke benne ook nieuw hier...hallo allemaal |
|
quote: Nou, ik help mee aan het onderhoud van ons cv-systeem (met twee stokoude stoomketels), ik 'beheer' de ateliers en oefenruimtes in het gebouw, doe wel eens wat bouwtechnisch onderhoud en af en toe draai ik wel eens wat bardiensten of organiseer een bandje, ofzo. En jij? M.v.g. Sporty V. Touché, pussycat! |
|
Hmm stoer ! Ik doe dus behoorlijk andere dingen, ik werk als vrijwilliger (de laatste tijd helaas minder) bij popodium Atak in Enschede, ook heel divers, gewoon zorgen dat de bezoekers een leuke avond hebben. |
|
Hey!! Ik ben ook nieuw hier When I'm walking a dark road, I am a man who walks alone... |
|
Atak? Daar heb ik een tijdje terug nog met mijn andere bandje gespeeld (ik zal de naam niet noemen; als mensen weten dat ik naast Voleg ook in het andere bandje speel, is dat niet goed voor het andere bandje...). Het was daar best leuk. Aardige mensen, goed eten, ruime backstage, mooi pand, etc. Alleen jammer dat wij daardoor Destroyer666 in Vera (Groningen) moesten missen. Tja, shit happens. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |