|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 18 januari 2002 18:39 schreef RoCkBiTcH666 het volgende: ik ben hier ook nieuw [quote] Wees welcome hier Wiegen Meister ! |
|
je hebt de smilies al gevonden zie ik! Welkom "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Meteen de regels uitleggen .. geen overmatig smilie gebruik, dat passen de moderators aan (kijk maar naar je eigen post nu) |
|
quote: keej zalk onthoude |
|
nou ik zou me ff voorstellen . ik ben een meisje van 14. ik hep een hele leuke vriend. en ik hou van goede muziek (whahahahaha). verder doek kranten. ik weet verder nix meer om te type!! nou dat was een zo'n beetje wel. met vr. gr. RoCkBiTcH666 http://muziek.clubs.nl/earthshock |
|
jah welkom dus Je moeder. |
|
hi allemaal, kben ook redelijk vers hier, check http://www.siqdiz.cu2.nl voor meer infow.... Groetjes, SiQDiZ |
|
Hey iedereen. Goede site. Over mezelf: ik ben 19, ik woon in Kortrijk (België dus), ik zit middenin de examens, bestuurslid van JC Den Ast (rock -en metal café) en zo mogen me altijd een snowboard onder m'n voeten schuiven. Als je meer wil weten: ICQ me of kijk op de site: http://www.blackmagicindustries.be.tf |
|
gegroet.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Welcome, have fun. |
|
Shit da gaat hier rap |
|
Nee geen rap alleen metal Welkom trouwens [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 20-01-2002 18:51] Bazzio Attacks!!! |
|
ik hoorde via mijn vriend, dat deze site bestond! dus nu kan de fun beginnen |
|
Wees welkom en geniet ervan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Allemaal van harte welkom! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
keej thnnnnxxxx benk 24 januari al weer 15 |
|
Weest welgekomen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Welkom nieuwkomers. Veel plezier op ZM! Dead things grow from deep inside... |
|
Okee dan, Ik ben Claire(vind ik m'n mooiste naam, heb er drie) 16 jaar (géén irritante puber dus)en zit nu in de 4e. Ik heb gezongen in een aantal koren en bands, doe het nu nog steeds maar dan alleen onder de douche Ik probeer zsm een fotootje als icon te krijgen...lukt nog niet heel erg. MuayThaigerrr!! |
|
Hehe, 16 wordt hier geloof ik nog wel als puber gezien hoor. (No offense) Maar ook u welkom. Dead things grow from deep inside... |
|
Tja, daar zal ik me dan maar doorheen moeten slaan.. dat van die pubers was omdat ik vaak genoeg zie dat Panda op z'n lazer krijgt, vanwege al zijn "puberopmerkingen" ofzow. Daar voel ik niet zo veel voor, vooral aangezien ik mezelf héél volwassen vind MuayThaigerrr!! |
|
quote: Panda's niveau in puberopmerkingen maken kan trouwens niemand evenaren... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Is dat een uitdaging?? [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 21-01-2002 16:54] MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |