|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom allemaal Bazzio Attacks!!! |
|
Welcome Tja, daar maken we gebruik van, LM! [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 03-04-2002 17:08] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Edit: killed post [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 03-04-2002 19:58] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Thx Ik vind dat deze smile er ook tussen moet...hoevaak ik niet koffie wil aanbieden...See? [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 03-04-2002 20:05] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Als een metalfan moet kiezen tussen koffie of bier aangeboden te krijgen... Daar is zelfs een topic over geloof ik . Damn, we hebben het echt al over veel dingen gehad zeg... On topic: Welkom nieuwe ZM'ers. |
|
Waarom zit de koffie van die smiley eigenlijk in een glas? normaal geproken drink je dat toch uit een mok? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Mensen On Topic! |
|
Welkom iedereen die op dit forum binnen gekomen is tussen mijn voorlaatste post en deze "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Jah uhh nouw jah ik ben nieuw..heel interessant maar jah wat moet ik nou ooit lullen over mezelf? ik ben ik en jij bent jij..jeej dat ik daar al achter ben gekomen..waarom lult iedereen zo weinig over zichzelf?ze zijn of niet interessant genoeg of ze kunnen niet zoals mij veel lullen over nix..Das een van mijn uhhh goede kanten of slechte kanten..i dunno. Dat moeten jullie zelf maar uit gaan zoeken et is immers een forum en gebruik die dan ook maar nuttig. Maar goed ik ben Metztli...oehh schuilnaam..en nee dat betekent nogsteeds niet dat ik interessant ben..maar goed ik leef in dokkum en omstreken ben 16jaartjes oud. Ben op dit moment in men leven men school aan et verknallen..heel goed van mezelf..ge-wel-dig...!Ik breng mijn dagen door met onder een brug zitten met vrienden of in een parkje achterlijke lol te hebben en of blowen...en nee we zijn niet van die irritante hangjongeren die alleen maar op rellen uit zijn... Hmzz en verder i like good music :-) en i hope to go to lowlands this year again :-) byebye dag dag... |
|
Laat me raden .. Je houd van praten en chatten .. |
|
"Goh en wat doe jij nou zoal op een doordeweekse dag?" "Um ja onder een brug zitten enzo" Welkom |
|
'k moe me van Anneke hier kome veurstelle.. Ben 1.80 lange hedbenger, heb me momenten lang haar en bijna m'n derde jeugd begonnen als student in Tilburg, mor 'k woon momenteel ergens in de kempen... After the Fall from grace van SAVAGE GRACE is de BESTE HEAVY METAL lp aller tijden, 'k ben momenteel nr de nieuwe van OCEANS OF SADNESS aan 't luisteren 'n 'k ben er weg van !! heb zjust 'n optreden vr Stormrider vastgelegd (31 mei in Vorst - Laakdal (), 'k ben m'n keuken aan 't kuisen.. Minstens één van bovenstaande gezwanzen is gelogen en 'k lieg NOOIT ! 'k hoop da'k vanaf nu hier soms iets op ga zetten... btw : 25 mei geeft OCEANS OF SADNESS hunne cd-release party in de BIEBOB te Vosselaar.. 't is mor 3 euro inkom, dus zie da ge'r bent... Héél misschien kom 'k ook af... |
|
Weest welgekomen, ooh langharige bink... Goeie muzieksmaak trouwens En euh, wie is Anneke Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
"I'd die in your arms, if you were dead too... And here comes a lie; we will always be true." Maarreuh, welkom! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Kan iemand ff ondertitelen?? Na, welkom hoor, ik snap alleen niet helemaal wat je schrijft maar goed... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: allereerst, wees welkom . De nieuwe Oceans of Sadness wil ik ook horen Bazzio Attacks!!! |
|
Ach Geert! Welkom! |
|
Welkom nieuwelingen! Laat hierje geboortejaar en datum achter, als je tenminste op de Zware Kalender wilt.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Hij is Nog een dikke maand wachten.. De releaseparty is op zaterdag 25 mei in den Biebob, Vosselaar, België.. Zeker de moeite om eens voor af te zakken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hee Geert, welkom op ZM we hebben zin in 31 mei, komt helemaal goed Groetjes Marcel |
|
quote: Hmmm, eens kijken of ik kan en hoe ver het rijden is. Bazzio Attacks!!! |
|
nieuw hier, metalheus :w Ik zit ook op doa en metalfan forum 25 jaar, speel basgitaar favo bandes dit moment : Occult, Detonation, Cremation, Immortal, MAlevolent Creation, Kreator Ik ben webmaster van hard rock cafe so what in Ede : http://members1.chello.nl/~h.vanharn/sowhat/ verder heb ik weinig te melden... oja 1 ding Waarom moet soulfly nou op doa komen grrrr??? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Welkom dude! Surf meteen door naar het muziekantenprikbordtopic etc. etc. Men komt bassisten tekort zo lijkt het! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |