|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hij is hier vast voor "heropvoeding" [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 11-01-2002 12:37] No regrets and no remorse... |
|
dubbele post [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 11-01-2002 12:37] No regrets and no remorse... |
|
quote:Wat mij betreft is hij gewoon welkom I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: idd, welkom Zash Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ach je moet het toch ergens leren (het luisteren van "goede" muziek) dus... welkom dan maar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Welokm Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Uit metalgeschiedenistopic: quote: Dus welkom, en dat je maar veel mag leren! Als je een knappe verbinding hebt moet je me maar eens mailen, dan kun je kennismaken met verschillende bands... (op werkdagen kan ik pas 'savonds bij m'n privemail, dus ff geduld voor antwoord) |
|
Inderdaad welkom Zash. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ben ook een redelijke nieuweling (zag het topic nu eigenlijk pas) naja www.cu2.necrophagia staan alle nutteloze feitjes wel in. Life doesn't get much better than this! |
|
Wij hebben al eens in levende lijve kennisgemaakt... welkom. Overigens doet ut cu2 linkje het niet zo... Dead things grow from deep inside... |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Ow sorry, alcohol maakt meer kapot dan je lief is (je vermogen tot het onthouden van linkjes en het intiepen daarvan onder andere) Dank voor de correctie. Shera was toch het meisje van na xmass fest die ook bij RObert bleef slapen? Life doesn't get much better than this! |
|
Jep en ik ook ... Nog steeds eeuwig dankbaar |
|
ben sinds 1week hier en weer terug bij mijn favoriete muziek na even ontspoort geweest zijn,forgive me |
|
howe bedoel je ontspoort ? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-01-2002 23:53] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wat betreft muziek bestaat er niet zoiets als ontsporen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:nee????????hazes |
|
quote: R&B of hiphop shit stuff!!! |
|
quote:is ook erg, was heel erg zoekende |
|
Het blijft je persoonlijke smaak, en dus is er geen sprake van ontsporen. Life doesn't get much better than this! |
|
Aloha, ben ook nieuw hier. Afkomstig van België, gitarist en uiteraard metalhead In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Deze metal-liefhebster is 21, studeert Music Management in Tilburg. Ik weet nog niet precies welke kant ik op wil maar ik zit te denken aan concert-/festivalorganisatie of als A&R-manager werken bij een platenlabel. Aangezien dit een metal-site is ga ik nou eens niet mijn favoriete metal verkondigen maar juist de muziek waar ik ook van hou: Klassiek ( vooral Barok en sommige Opera), Bjork, Underground-Hip-Hop, Sisters Of Mercy, The Prodigy, goede Jazz/Funk zoals JR Walker & The All Stars en nog veel meer. Metal: te veel om op te noemen, voorkeur voor origineel en vernieuwend. Hekel aan: mensen met een hokjesgeest en met wc-tegeltjes-wijsheid. Ik hou van zingen, teksten schrijven, piano en gitaar spelen, dansen, films, boeken lezen, sieraden ontwerpen, edelsmeden en edelsteenslijpen. Zo dat vond ik wel weer genoeg cliche-onderwerpen-lijstje voor een dag. |
|
quote: ik ben er toch Godverdommen.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |