|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: LOL@petit-poie! Nou ja, kijk ze komen in ieder geval naar het juiste adres om hun oren te trainen met de JUISTE soort muziek. Regel NR.1. Alle CDs wat "Nu" of "New" als prefix heeft gekregen van de marketing afdeling van de label onmiddelijk verbranden. <EDIT>M.a.w. wees zeer welkom. Bovenstaand was wel grappig bedoeld, in case you were wondering. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-02-2002 23:21] |
|
Wees welkom |
|
Nok nou es een keer met het constant afkraken van nu-metal plies sommige nu-metal bands zijn echt goed ik word er een beetje mesjogge van al dat "nu-metal sucks" ed sjees en owja natuurlijk welkom doperwt |
|
Hallo allemaal ik ben nieuw |
|
quote: Hoi! Verklaar je nader! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zeg eens wat over jezelf, wat doe je, wie ben je, wij zijn geïntereseerd weet je As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
zo te zien houd ie van Dragonball Zut |
|
welkom. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben Remco ik kom uit veenendaal. Mijn grote broer zit hier ook "Vargen". En ik vind dbz wel redelijk tof maar niet dat ik er super fan van ben. Veder heb ik nooit zo veel boeiends te melden. |
|
wees welkom. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Welkom! Heb jij toevallig Transformers the movie? Zou je die in z'n geheel naar Rajacker's FTP willen uploaden ajb? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben hier dus ook nieuw, niet geheel want ik postte "vroeger" wel eens wat onder de naam simonski, maar die gebruik ik nu niet meer. Ik heet dus Simon, kom uit Zwolle, luister naar WT, Cradle, After Forever, Therion, Nightwish, Ramms+ein en Rage against the Machine. Ik studeer in Deventer en ben nu bezig met een project voor Grolsch Ik zit op hockey (schaam) maar ga der mee stoppen omdat ik der geen zak aa vindt om tussen allemaal van die massakonijnen te zitten. Deus et Nocta no faciunt fustra |
|
quote: Cool iemand die van RatM houdt, dat zijn er hier niet veel.. Weest Welkom |
|
quote: En moet je het tijdstip zien waarop die post gemaakt is... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Heh inderdaad! Owja je kan wel zgn. internet tijd gebruiken. (Swatch heeft het bedacht) De dag begint om @000 en gaat door tot @999...kun je 3x posten ofzo. |
|
Yo, beste metallers, Lang moeten zoeken naar een site waar wij metalleifhebbers het voor het zeggen hebben, Mijn farorite genres zijn Trash- ,Speed- ,Death- ,Black- ,Doom- ,Gothic- Metal Bands die 'k meest beluister zijn: Destruction, Slayer, Dimmu Borgir, Behemoth, Kreator, Cradle of Filth, Dismal Euphony, Tristania, enzovoort Greetz to al Metallers AMO MANTOS KAKO DAIMONOS |
|
wees welkom |
|
wees welkom Bazzio Attacks!!! |
|
Brrr, da's eng. Bazzio Attacks!!! |
|
Inderdaad... welkom. Dead things grow from deep inside... |
|
ja best wel |
|
weest welgekome ende spreekt (on)wijze woorden "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Lang moeten zoeken?? 'k heb 'k ik u 't adres gegeven! |
|
Gegroet alle nieuwkomers! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |