|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo hoort het ook... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 13-12-2001 16:28] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hoi ik ben Infaustus ik ben 16 ,speel in een band ,intestterror genaamd ik luister: veel death metal o.a nile vader cannibal corpse six feet under dying fetus black metal : dimmu borgir burzum mayhem grindcore : cephalic carnage impaled Inhume lockup terrorizer deaden gorguts No meat is sweater |
|
Welkom ppl! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben eigenlijk ook nieuw. Dus... Ben 18 jaar, drum in een band genaamd Dark Mutation (te Venray), studente journalistiek in Tilburg, woonachtig in het zuiden van Limburg (denk aan Sittard). Ik speel ook nog in 2 andere bands, waarvan 1 voorlopig covers (tilburg) en 1 in beginstadium (eindhoven). Muziek: black, death, thrash. Headbangen is leuk ! lol. dag dag so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
quote: Weest zeer welkom! Ik kom jou overal tegen de laatste tijd . |
|
Ja irritant ben ik he Ik volg je overal Hehe neej geintje Maar de meesten hier zitten ook op metalfan en hollandsmetaal dus ja Dit is wel geinig forum op zich. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
In Tilburg ja? Ik woon daar vlakbij in de buurt. |
|
quote: Ik was twee weken terug in de buurt van Venlo,voor een zangeres ,ook waar Diabolyk toevallig in de buurt woont volgens mij ;moest de bus naar Venray hebben . De zangers had een mooie oefenruimte met veel instrumenten ,misschien wel interssant voor jullie . |
|
Ik ben dus ook nieuw hier. Ik luister gewoon naar de muziek die ik goed vind, waaronder de volgende lijst valt, Opeth, Dimmu Borgir (de laatste tijd steeds minder, gaan ze echt met slipknot touren?)Therion, Death, Children of Bodom, Emperor, Slayer, Sepultura(toen Max er nog bij was) (oude) Metallica In FLames, Iced Earth en nog veel meer. Ik ben slechts vijftien jaren oud, maar binnekort word ik toch echt 16. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik schijn hier ook nieuw te zijn. Maarja, ben een metalhead van 19 jaartjes oud. Luister naar blackmetal (mayhem, darkthrone, graveland, immortal, burzum, judas iscariot etc). Speel (een beetje) gitaar. Ben hier een beetje gekomen door hersenloos op links te klikken toen ik me verveelde. |
|
Ah en je zit er nog steeds ? *klapt* hihi so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
jaja, het is hier ook zoooooooooooo gezelig, kom hier nauwelijks weg...maar al dat internetten wordt nu toch echt ff wat te duur. |
|
Yo, Ik sta bij mijn vrienden bekend als SnaacK. Ik ben net 23, ik speel gitaar, bas en drums. Samen met Psycho [bas] en Jester666 [gitaar] speel ik in een band, 'Beyond Infinity' waar ik in drum. Laten we het er voor het gemak op houden dat we metal spelen om een discussie over wat voor style we spelen te voorkomen. Ik heb een vrij brede muzieksmaak, ff een paar trefwoorden.. Sonic Youth, Stevie Ray Vaughan, Portishead, RHCP, Slayer, Deicide, Bolt Thrower, CoF, Joe Satriani.. Verder vinnik het leuk met computers te rommelen, dat doe ik ook voor de kost. |
|
Aah, een gitarist die SRV en Satch beluisterd. He must be good... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Yo Azagthoth, de usericon in je profiel is U?? Of is Trey?? Hij lijkt wel op Trey Maar ik begrijp dat je ook GITAARGESTOORD bent?? Ik speel zelf inmiddels 13 jaar (ja kwas tien toen ik begon.. Mocht niet drummen van mijn ouders vandaar!) en ik kan me een leven zonder gitaar NIET voorstellen hehehe! SRV is gewoon de beste bluesgitarist die ik ooit gehoord heb.. Walter Trout ken der ook wat van, maar Stevie.. misschien start ik wel ff een nieuwe topic over gitaarzooi! dus.. |
|
Jah, dat is Trey Azagthoth met zun 7 snarige Ibanez. Daar heeft ie bijna heel Gateways mee opgenomen als mijn informatie correct is. Ik ben zelf 2 dec. naar Steve Vai geweest, en ik ben van mening dat hij de beste gitarist is die op aarde rond loppt. Maar kijk op muziek algemeen, daar staat nog wat meer Rock On [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-12-2001 14:14] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
<offtopic> Hey Azagthoth, Khept het gitaarforum gevonden hoor Kziet u daar wel.. 2 dec. zou ik ook naar vriend Vai gaan maar ik ben niet gegaan... Te brak van het , de dag daarvoor had ik een feessie.. Wel spijt van trouwens want Steve heeft van alle gitaristen gewoon de beste techniek </offtopic> |
|
Ik ben een rookie. 17-jarig Wonende te Weert. Luisterend naar geluid uit boxen Kijkend naar vrouwelijk schoon en netuurlijk op z'n tijd |
|
quote: hahaha, dat had ik ook. Ik was bij een paar vrienden die een housewarming feestje hadden. Dus ik lekker aan de wodka gemixed met heel veel Coolbest. Ik ging de volgende dag met die 2 gasten dus naar Vai en ik had me toch een kater. Koppijn, moe, etc.. Wel zonde, ik zat op de tribune te kijken naar Vai, normaal sta ik met Slayer ook vooraan, maar toen kon ik nauwlijks op me benen staan Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik houd van: AJAX U2 Youp van 't Hek Voetbal Ik haat van die opzichtige homo's, niet homo's over het algemeen. Ben naar zo'n gothic feest geweest, Daar liepen een aantal van die opzichtige nichten!! |
|
quote: Verdwaald? **edit** tags verbetert **edit** [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-12-2001 20:44] |
|
Ik ben nieuw... |
|
vertel verder? Je moeder. |
|
quote: hahahahah wat doe jij heir nou? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |