|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank u en zij zijt allen gegroet! |
|
quote: geloof ut wel ja edit: oeps hoi jade ^^; [Dit bericht is gewijzigd door Lord Uraneck op 15-01-2002 17:53] ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Weest welkom allemaal! quote: Ik ben benieuwd: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=343&page=5 ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
AARDBEWONERS!!! Verdoemd ras, ik kom deze planeet invaden. |
|
quote: |
|
quote: welkom A.I. |
|
quote: Cool |
|
quote: Welcome, we are ready for your knowledge! (we'd wish...) En alle andere aardse nieuwelingen ook een warm welkom! |
|
Ook ik ben hier nieuw, dus even een korte introductie: Wat muziek betreft gaat mijn voorkeur (natuurlijk) uit naar metal. Voorkeur voor bepaalde genres binnen de metal heb ik niet echt, ik luister naar wat ik goed vind. Hier een paar bands: Metallica (t/m '88), Dimmu Borgir, Borknagar, Children of Bodom, Death, Opeth, In Flames, Iced Earth, Morbid Angel, Darkthrone, Apocalyptica. ik ben(slechts) vijftien jaartjes oud, en voor de rest: zie mijn profiel. |
|
quote: The Sisters of Mercy ?!?!?!?!?! Wiegen Meister ! |
|
quote: KEREL!!! Welkom. Beetje maffen entree maargoed. Ik had je zo dus nooit herkent he. Ook maar even een ander e-mail adress aangeschaft? Maargoed, ik hoop dat je hier wat vaker terug komt om wat mayhem te schoppen. Even kijken hoe "openminded" iedereen hier is. HAHAHAHAHA. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Een bepaalde Warheart van Ilse music chat? Of een andere? |
|
quote: Hoogst waarschijnlijk een andere, het komt me in ieder geval niet erg bekend voor |
|
heel ff tussendoor maar wat is wc-tegeltjes wijsheid ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat zijn van die verschrikkelijk overduidelijke 'wijze uitspraken' zoals 'wat vandaag niet afkomt, is voor morgen'. Dat niveau. |
|
"Van het concert des levens krijgt niemand een program" "Oost West Thuis Best" "Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens" |
|
Dat helpt je darmen sneller leeg te krijgen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ben hier ook nieuw!!!!!! |
|
vilkomme Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gegroet eisregen! |
|
ik ben ook nieuw |
|
gegroet ook ik ben redelijk vers check me profiel of icq als je wat wil weten |
|
leuke website heb je Zeiko... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik ben hier ook nieuw [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 18-01-2002 19:33] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |