|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Het lijkt me ook niet echt verstandig om daar 3 dagen rond te banjeren en dan zondagnacht zelf nog even te gaan spelen. Ik zou dan zelf compleet verrot zijn |
|
quote: Aerosmith was 10 jaar gelden al saai live en ik vrees dat ze er niet als een goede whiskey op vooruit gaan met de tijd... maar dat is natuurlijk geen reden om niet te gaan !! [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 05-04-2007 22:18] Hatsjikidee! |
|
Stormrider terug op Graspop , wordt weer een ZM meeting voor het podium en ook wel heerschend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ow, zondag... dan ben ik meestal niks meer waard zo laat. geweldig. |
|
Volbeat, Bloodsimple, Spoiler NYC., Textures, Suhrim, Asrai, Spoil Engine, Crimson Falls, Thurisaz, Welkin and Dragonlord zullen vrijdag op het Metaldome podium spelen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-04-2007 17:13] |
|
Dragonlord is wel gaaf. Was ook wel te verwachten aangezien ze met Vader op tour zijn. |
|
jezus ik ken echt geen enkele band. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Textures ook niet? |
|
Van naam de enige die ik ken, muziek nog nooit gehoord. Fuck the world and fuck you |
|
Crimson Falls en Bloodsimple moet je maar eens checken dan. Deathcore en metalcore. http://www.myspace.com/crimsonfalls http://www.myspace.com/bloodsimple |
|
thanks man.crimsonfalls is een nederlands bandje dacht ik ? Fuck the world and fuck you |
|
Belgisch geloof ik. |
|
quote:Een stelletje kutpubers die vorig jaar bij Guns n Roses en Alice In Chains gruwelijk in de weg stonden bedoel je? |
|
Dat Bloodsimple had ik vorig jaar eens een luisterbeurt gegeven, maar dat was niet voor herhaling vatbaar. |
|
quote: Suhrim zou je wel eens mogen checken. Bloodsimple ... tsja, op laat klinken ze nog redelijk, maar vorig jaar op Graspop was het toch niet echt genietbaar Faustian Spirit of the Earth |
|
Volbeat is , vind ik, ook zeker het checken waard, heerlijke mix van rock 'n roll en metal. Al enkele keren live gezien, en ze rocken toch wel |
|
quote: Die band laat me heel sterk aan Life of Agony denken. Vooral de stem van de zanger lijkt er erg op. |
|
quote: Misschien de stem, maar muzikaal heeft het werkelijk geen ene fuck met L.O.A te maken! Volbeat heerscht uiteraard 100% "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik en Hókenman zijn ook van plan om te gaan. Er is nog niets helemaal zeker in verband met werk enz, maar het zit er in ieder geval dik in. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik twijfel nog tussen Hellfest en Graspop... Luxeproblemen dus. Bla |
|
quote: Ahum godver je gaat gewoon hoer ] |
|
aleen nog even kijken met vervoer uut t oosten enzo ] |
|
In afwachting van de laatste namen toch maar m'n ticket gaan kopen Faustian Spirit of the Earth |
|
gaan er nog meer mensen met de auto/openbaar vervoor door of langs nijverdal/rijssen ??? ] |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |