|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb me goed vermaakt moet ik zeggen. Aangename verassing was Tiamat! Amorphis was ook prima en Aerosmith Heerscht gewoon! Nog veel meer bandjes gezien en geen een die ik echt vond tegenvallen. Ik ben dan ook niet naar o.a. LOA, Korn geweest... Die zou ik vast niet zo geweldig hebben gevonden... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: jahaaaa VOLBEAT Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Wat foto's met de mobo: Rajackar en Ohneschwanz als artistiek stilleven: De metal market Cynic [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2007 15:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
OMG, die eerste foto Verrassend triviaal |
|
Graspop was de max ! Veel regen wel maar dat maakte niks uit. Overzichtje van wat ik gezien heb: Vrijdag: 1349: Tja, eigenlijk de enige echte black metalgroep op de affiche. Het optreden was wel energiek en hevig, maar iets te chaotisch naar m’n zin. Vader: Geniaal strak death metaloptreden ! Na 25 jaar kunnen ze het toch nog steeds. Vooral This is the War was super. Belphegor: Goed optreden, alleen was het geluid allesbehalve optimaal. En ook het ontbreken van Necrodaemon Terrorsathan was een minpuntje. Helmut z’n Engels was daarentegen wel hilarisch :p. Grave Digger: Klonk bij momenten wel interessant, maar is toch niet echt m’n ding. Type O Negative: Kende ze niet echt goed, maar daar ga ik nu wel verandering in brengen. Zeer speciale muziek toch en heel sfeervol optreden. Therion: Wat ben ik blij dat ik die live heb kunnen zien. Schitterend was het gewoon. Vooral dat ze Ginnungagap live hebben gespeeld maakte m’n dag helemaal goed. Een van de absolute hoogtepunten van mijn GMM. Zaterdag: Sirenia: Helemaal m’n ding niet. Ook veel te luide, irritante basdrum. Cannibal Corpse: Typisch CC-optreden. Niets meer en niets minder. Heb er best weer van genoten. Dimmu Borgir: De eerste keer dat ik ze live heb mogen aanschouwen en het was dik in orde. Natuurlijk mijn hoogtepunt van het festival. Alleen jammer dat ze Sorgens Kammer Del II hebben gespeeld, wat een waardeloos nummer. Zondag: Eluveitie: Een groep die ik zeker beter ga checken. Heel fijn en energiek folk metaloptreden. Hammerfall: Viel me toch wat tegen en het kwam niet door de regen. Vond het gewoon nogal saai en inspiratieloos. Korpiklaani: Feest ! Voila, meer uitleg hoeft daar niet bij :p Finntroll: Dit optreden viel totaal niet te vergelijken met hun optreden in Hof Ter Loo vorig jaar in December. De setlist was totaal anders. Ik vond het ook iets minder goed dan toen, maar dat komt vooral omdat het in kleinere zaal gezelliger is denk ik. Leuk dat ze Ursvamp en Blodnatt gespeeld hebben. Jammer dat ze Krigsmjöd, Midnattens Widunder, Rivfader en Eliytres deze keer achterwege lieten. Amon Amarth: Een van de strakste en bruutste optredens van het weekend en ook 1 van m’n hoogtepunten. Alleen jammer dat ze The Sound of Eight Hooves niet gespeeld hebben. Dingen die ik gemist heb: Amorphis (wegens Grave Digger pffff :p) Celtic Frost (wegens doorweekte tent en mensen die daar dringend naar wilden naartoe gaan :p) Legion of the Damned (niet zo erg, heb ze toch al 2 keer mogen aanschouwen) Children of Bodom (tja, geen ramp) Turisas (wegens eten :p) Moonsorrow (wegens overvolle marquee tijdens regen) Dingen die ik van ver even bekeken heb: Life of Agony (ben maar snel weggegaan :p) Heaven and Hell (Goed optreden leek me, jammer van de stortbui toen) Korn (Leek me wel ok, Davis was toch serieus vermagerd :p) Iron Maiden (Kon me niet echt meer interesseren na Dimmu) Tiamat (zegt me absoluut niks live) Devildriver (best ok wel) Slayer (leek me wel goed, alleen zat ik te wachten op Amon Amarth) Ozzy (Heb ik paar nummers van meegepikt en het was een beetje pijnlijk om te zien hoe erg die man afgetakeld is) Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Oei, nog slechter dan in Hof ter Loo? |
|
Bwa, toen stond ik helemaal vooraan en ik vond het wel leuk Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +1111100101010192541951255 Ik was ook in het Hof ter loo.. en ik heb Finntrol ook gezien op Graspop. Ik weet niet of jij zwaar aan de drugs was ofzo? Maar wat ik heb gezien was dus echt wel vele malen beter dan Hof ter Loo. In Belgie was het gewoon om te janken zo slecht.. You're running in circles |
|
Bwaaaaa de setlist in Hof Ter Loo stond me in ieder geval veel meer aan dan die op GMM ook Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ken er geen nummers van.. dus voor mij maakt dat niet uit. Maar ik vond het nu wel mooi. Op de zang na, die vond ik irritant. Nu was het geluid tenminste goed You're running in circles |
|
FOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOOO'S Mutilator en Necromantia Snagger Een paar fossielen Generaal Schedelneuker Nog een hoopje ongeregeld Verlepte Theedoek en BringerofLight in een happymoment Onheilige Marie Julia en Emo Intollerance Heerschen met Koen van W&D tijdens Slayer BRG Waar zou BRG aan denken? Charmante BRG Een bende ZMfossielen De botsauto's mocht ik niet vergeten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb me goed vermaakt. Ik heb nog een gesigneerde poster van Korpiklaani weten te scoren, evenals een gratis riem, en de bands waren natuurlijk vet. Ik vond voornamelijk Dimmu Borgir, Therion, en Amon Amarth gaaf. Verder stond ik nog bijna helemaal vooraan bij Ozzy Ozbourne (geweldig), en Lamb of God had ook een geweld(dadige)ige show. Voor de rest heb ik niet zo heel veel bands gezien (zo veel bands, zo weinig tijd). Bands die ik kut vond, door zowel de presentatie als de muziek: - Slayer - Iron Maiden - Within Temptation [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 01-07-2007 20:54] |
|
quote:jajajajaja! nu weet ik het wel! maar het is toch niet eerlijk om mij steeds naast die lange slungels te fotograferen en vervolgens roepen dat ik zo klein ben! mopper-modus: zíj zijn gewoon abnormaal bovengemiddeld lang *mopper* er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Zoek dan kortere vrienden uit! @ Beli: mooie pics man! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Net nog een stuk of 400 foto's bekeken. Nu vraag ik me alleen af, wtf is dit?!?! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
...... Ik wil het niet weten! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Haha, twijfelachtige foto inderdaad. Verrassend triviaal |
|
quote: De foto is ook genomen door een twijfelachtig persoon, dus ergens klopt dat deel wel... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Raj? edit: In een onbewaakt moment? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 03-07-2007 22:03] Hatsjikidee! |
|
Die's niet twijfelachtig. Er is geen enkele twijfel dat hij een pervers persoon is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Close, but no cigar Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
(@Illu) Dat is waar. Maar het zou Raj kunnen zijn als die tenminste in staat is zijn tong in zijn eigen oor te stoppen (ofzo ) [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 03-07-2007 22:05] Hatsjikidee! |
|
Wie zegt dat het dan zijn eigen oor is?!?! (dat vind ik eigenlijk nog een enger idee...) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik probeerde het nog enigzins decentelijk te houden... Hatsjikidee! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |