|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zou ik nou graag zien bij elk optreden van een willekeurige band. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hail 'Remember Tomorrow' |
|
Eerste 30 bands: http://www.graspop.be/pages/extra/bands.php |
|
Nog niets om naar België af te reizen dus "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dat ziet er al leuk uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wauw, Me First zelfs op Graspop! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jeuj De enige bijzondere band is Brutal Truth. De rest kun je elke zomer wel zien (OK, Aerosmith wellicht niet maar toch..) |
|
quote:WTF, Me First heerscht! Dat zou ik nou wel eens live willen zien! Helaas is het steeds al uitverkocht als ik hoor dat ze in Nederland komen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die "Jeuj" was voor de line-up in zijn algemeenheid. Me First zegt en doet me derhalve niks. |
|
quote:oh leuk bandje hoor [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 08-02-2007 16:01] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Aerosmith? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die headlinen de vrijdag. Logo niet zichtbaar? |
|
quote:Hoe focking gay! :' ) Mooi, hoef ik even niet naar Graspop. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
programma is nog niet echt boeiend |
|
quote: Graspop METAL meeting ?? |
|
Ik vind het wel een aardige line-up tot nu toe eigelijk. Dit word de 9e keer Graspop voor mij Entree-prijzen: Dagkaart: 69 euro (Excl. Servicekosten) 3-Dagenkaart: 125 euro (Excl. Servicekosten) |
|
quote: Ah, nu wel! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
125 euro nu al? Toch wel al 17 bands die me al bevallen, al ben ik ook nog niet door de kamer aan't dansen. Thrash en death blijft nog wat achter, maar dat zal nog wel komen hoop ik. In this Moment en Brutal Truth zeggen me niks. Is dat iets om snel verandering in te brengen of is dat metalcore van 't ellendige soort? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 08-02-2007 23:21] |
|
quote: +1 |
|
quote:Brutal Truth is grind van de oude stempel |
|
Maar dan ook echt van vroeger! Extreme conditions demand extreme responses |
|
en need to control is ook supervet!! |
|
DENIAL OF EXISTEEEEEEEEEENCE |
|
Tering wat een ongelovelijke bagger line up. No way dat ik voor Pain Of Salvation en Atheïst 125 hoero ga lappen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |