|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ieks, niet teveel over nadenken, die foto. Verrassend triviaal |
|
quote: Als het is dat jij denkt dat het is, hoop ik iig wel dat het naar een bloemetje ruikt.... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wie zei trouwens dat het een oor was? Misschien is het wel iets heeeeeel anders. Verrassend triviaal |
|
Precies. Misschien is het wel... ehm. Ehm. Nou ja. Een oksel ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Of een neus. Of een navel... Hatsjikidee! |
|
Waarom dachten jullie nou als eerste aan mij |
|
quote: Is dat een retorische vraag? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hatsjikidee! |
|
GRMMBLLL |
|
quote: *pat* *pat* *pat* Verrassend triviaal |
|
quote: Geef nou maar toe, je zou teleurgesteld zijn geweest als iemand anders het was geweest.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmmmm, misschien wel een beetje ja. Maar kunnen we de hoofdvraag niet beter aan ruckie voorleggen? |
|
Wat ? "Neuken ?" ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat was de bedoeling ook, maar ik geloof dat meerdere personen net zo wazig de foto bekeken hebben als wij Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Tja, ik weet ook niet wat ik er van moet maken. |
|
Als er geen dooie dieren in voorkomen kan het alleen maar meevallen... Hatsjikidee! |
|
Misschien is het wel sex met een dood dier |
|
NEEEEEEEEEE!!! Hatsjikidee! |
|
HEEE HEEE HEEE |
|
quote: Of een voorbinddildo met panterprint... maar ja, dan zou Raj het absoluut moeten weten en zeer moeilijk moeten lopen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
*fluitsmiley* Ik heb geen idee waar je het over hebt. |
|
Tuit die lipjes maar eens ja.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ehh dude! Jij bent eng |
|
Dat hoor ik wel eens vaker. Je went eraan, zeg ik altijd maar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |