|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
hele domme vraag misschien, maar waarom organiseert de organisatie van graspop dat de shuttle-dienst al vanaf donderdag van eindhoven naar dessel rijdt als de camping pas vrijdag opengaat? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Belgiƫ zit in een andere tijdzone, als je Belgiƫ binnen komt is het al vrijdag. |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Omdat je donderdags ook wel gewoon de camping al op kunt. Stiekem dan he. Het is wel Belgenland he. Denkt terug aan tas controle in 2005, flauwvallende mensen bij bosjes en stug volhouden die belgen. |
|
quote:ik help ons hopen! tnx! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ok van de informationsheet van graspop: Opening hours The campsite will be open from 6 pm on Friday 21 June to 12 noon on Monday 25 June, at which time all campers must vacate the premises. The campsites are open round the clock! For people travelling from abroad the camp site will be open as from Thursday evening 6pm! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
lol! vrijdag 21 juni..... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik kom er ineens achter dat de shuttle bussen vanuit Eindhoven zijn uitverkocht en dat het vrij lastig is om vanuit Eindhoven met het openbaar vervoer naar Dessel te komen. We komen uit Enschede en hebben geen zin om via Roosendaal, Antwerpen, Mol naar Dessel te komen. Dan zijn we 6 uur onderweg. Als er iemand nog plaats heeft in een gemotoriseerd voertuig voor twee grote mensen en hetzelfde volume aan bagage, dan hoor ik het graag. Of als er iemand is die weet hoe ik met het openbaar vervoer vanuit Eindhoven naar Dessel kan komen dan hoor ik dat nog liever. |
|
Toch maar kaartjes gehaald. Ik heb er zin in! En qua reizen met OV vanuit Eindhoven: Bus 172 (BBA) naar Luyksgestel en dan overstappen op lijn 272 naar Lommel, doet er ong. een uur en 1 kwartier over. Dan van Station Lommel naar Mol is maar 10 minuten met de trein. Vanuit Mol gaan er dus bussen naar het Graspop terrein. Een vriend van me heeft het ook ooit zo gedaan. Vorig jaar ging er nog 1 rechtstreekse lijn maar tegenwoordig niet meer. Misschien niet ideaal, maar wel sneller dan met de trein. Succes! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ah, u ook daar! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Nee, ergens anders.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
weet iemand nog handige plekken om je wiet te verstoppen voor de tas controles????? of doen ze niet moeilijk als ze wat vinden??? |
|
quote: In je aarsch |
|
tsja, kan zeker geen weekend zonder... Je moeder. |
|
quote:Doe je goed middenin de ochtendspits met die werkzaamheden hier |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ik moet mn auto nog even goed na laten kijken voordat we vertrekken. damn. |
|
Yes, toestemming van Graspop om de rolstoelfaciliteiten te mogen gebruiken. Dus: zin in!! |
|
Goeie shit Koen! Drieweegs heersch! |
|
Jep, ben nu opzoek naar dat petje, fluitje en dat bordje, heheh |
|
quote: Heel veel dank, zo kunnen we toch op vrijdagochtend gaan. |
|
hey, relaxed! ik dacht dat je perse met de trein via Antwerpen moest enzo, vond het al zo raar om Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: VRIJDAGochtend--------------> nagenoeg geen ochtendspits www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ja nou ze hebben er drugshonden staan en.. Wat dacht je van gewoon ergens in een sok ofzo en dan in je tas stoppen. Of je moet je hele wietplantage meebrengen, dan gaat het allemaal wat lastiger. Het blijven wel belgen hoor |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |