IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-06-2007 17:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 9:09 schreef rajackar het volgende:
Hmmm, wij verzamelen om 7:00 uur bij eindhoven.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 13-06-2007 17:14]

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-06-2007 18:54 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

hele domme vraag misschien, maar waarom organiseert de organisatie van graspop dat de shuttle-dienst al vanaf donderdag van eindhoven naar dessel rijdt als de camping pas vrijdag opengaat?

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-06-2007 19:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 18:54 schreef Julia het volgende:
hele domme vraag misschien, maar waarom organiseert de organisatie van graspop dat de shuttle-dienst al vanaf donderdag van eindhoven naar dessel rijdt als de camping pas vrijdag opengaat?

Belgiƫ zit in een andere tijdzone, als je Belgiƫ binnen komt is het al vrijdag.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-06-2007 19:10 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-06-2007 19:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 18:54 schreef Julia het volgende:

Omdat je donderdags ook wel gewoon de camping al op kunt. Stiekem dan he. Het is wel Belgenland he. Denkt terug aan tas controle in 2005, flauwvallende mensen bij bosjes en stug volhouden die belgen.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-06-2007 19:20 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 19:16 schreef MMayo het volgende:
Omdat je donderdags ook wel gewoon de camping al op kunt. Stiekem dan he. Het is wel Belgenland he. Denkt terug aan tas controle in 2005, flauwvallende mensen bij bosjes en stug volhouden die belgen.
ik help ons hopen!

tnx!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-06-2007 19:31 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ok van de informationsheet van graspop:

Opening hours
The campsite will be open from 6 pm on Friday 21 June to 12 noon on Monday 25 June, at
which time all campers must vacate the premises. The campsites are open round the
clock!
For people travelling from abroad the camp site will be open as from Thursday evening 6pm!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-06-2007 19:33 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

lol! vrijdag 21 juni.....

mydarkdesires
Usericon van mydarkdesires
Posted 13-06-2007 19:38 by mydarkdesires Wijzig reactieProfiel van mydarkdesiresQuote dit bericht

Ik kom er ineens achter dat de shuttle bussen vanuit Eindhoven zijn uitverkocht en dat het vrij lastig is om vanuit Eindhoven met het openbaar vervoer naar Dessel te komen.

We komen uit Enschede en hebben geen zin om via Roosendaal, Antwerpen, Mol naar Dessel te komen. Dan zijn we 6 uur onderweg.

Als er iemand nog plaats heeft in een gemotoriseerd voertuig voor twee grote mensen en hetzelfde volume aan bagage, dan hoor ik het graag.

Of als er iemand is die weet hoe ik met het openbaar vervoer vanuit Eindhoven naar Dessel kan komen dan hoor ik dat nog liever.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-06-2007 20:31 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Toch maar kaartjes gehaald. Ik heb er zin in!

En qua reizen met OV vanuit Eindhoven: Bus 172 (BBA) naar Luyksgestel en dan overstappen op lijn 272 naar Lommel, doet er ong. een uur en 1 kwartier over. Dan van Station Lommel naar Mol is maar 10 minuten met de trein. Vanuit Mol gaan er dus bussen naar het Graspop terrein. Een vriend van me heeft het ook ooit zo gedaan. Vorig jaar ging er nog 1 rechtstreekse lijn maar tegenwoordig niet meer. Misschien niet ideaal, maar wel sneller dan met de trein.

Succes!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-06-2007 20:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 juni 2007 20:31 schreef DecomposingBitch het volgende:

En qua reizen met OV vanuit Eindhoven: Bus 172 (BBA) naar Luyksgestel en dan overstappen op lijn 272 naar Lommel, doet er ong. een uur en 1 kwartier over. Dan van Station Lommel naar Mol is maar 10 minuten met de trein. Vanuit Mol gaan er dus bussen naar het Graspop terrein. Een vriend van me heeft het ook ooit zo gedaan. Vorig jaar ging er nog 1 rechtstreekse lijn maar tegenwoordig niet meer. Misschien niet ideaal, maar wel sneller dan met de trein.

Succes!

Ah, u ook daar!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-06-2007 20:35 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Nee, ergens anders....

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 13-06-2007 22:58 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

weet iemand nog handige plekken om je wiet te verstoppen voor de tas controles?????
of doen ze niet moeilijk als ze wat vinden???

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 13-06-2007 23:15 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 22:58 schreef devil het volgende:
weet iemand nog handige plekken om je wiet te verstoppen voor de tas controles?????

In je aarsch

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-06-2007 0:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tsja, kan zeker geen weekend zonder...

Je moeder.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-06-2007 0:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 juni 2007 9:10 schreef rajackar het volgende:
Ik maak de locatie nog wel bekend
Doe je goed middenin de ochtendspits met die werkzaamheden hier

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 14-06-2007 8:34 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 0:26 schreef Judge M. het volgende:

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 14-06-2007 9:06 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik moet mn auto nog even goed na laten kijken voordat we vertrekken. damn.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-06-2007 10:03 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Yes, toestemming van Graspop om de rolstoelfaciliteiten te mogen gebruiken.

Dus: zin in!!

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-06-2007 10:08 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Goeie shit Koen!

Drieweegs heersch!

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-06-2007 10:09 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Jep, ben nu opzoek naar dat petje, fluitje en dat bordje, heheh

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

mydarkdesires
Usericon van mydarkdesires
Posted 14-06-2007 11:21 by mydarkdesires Wijzig reactieProfiel van mydarkdesiresQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 20:31 schreef DecomposingBitch het volgende:

Succes!

Heel veel dank, zo kunnen we toch op vrijdagochtend gaan.

Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 14-06-2007 14:39 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

hey, relaxed!

ik dacht dat je perse met de trein via Antwerpen moest enzo, vond het al zo raar om

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-06-2007 16:36 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 juni 2007 0:26 schreef Judge M. het volgende:

VRIJDAGochtend--------------> nagenoeg geen ochtendspits

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-06-2007 17:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 22:58 schreef devil het volgende:

Ja nou ze hebben er drugshonden staan en..

Wat dacht je van gewoon ergens in een sok ofzo en dan in je tas stoppen. Of je moet je hele wietplantage meebrengen, dan gaat het allemaal wat lastiger.

Het blijven wel belgen hoor

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com