|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
De zaterdag gaat nog wel op zich |
|
Vrijdag en zondag ook wel hoor. Vader en Amon amarth On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wel flauw hoor. Loop ik al maanden te verkondigen niet naar graspop te gaan en dan komen ze stiekem met een goeie lineup |
|
quote: Ja ik zit nu ook even te denken. 10 jaar geleden een keer geweest, maar dit is best leuk. Raj wou je naast Wacken nog naar andere fests? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, ik wil eigenlijk naar wacken en met ruckie e.a. naar metalcamp om daar vervolgens een vakantie in sloveniƫ aan te plakken. Keuzes keuzes... |
|
quote: Ik zie nog even. Wacken natuurlijk. Misschien dit feestje, maar ik ga ook al naar Zweden, en die tattoo wordt voor de zomer gezet, kost ook wat Of ik krijg natuurlijk een hele goede baan ineens On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
haha, dat zou ik maar doen ja! Wacken wil ik wel graag maar nu ziet graspop er ook opeens leuk uit. Y&R wilden binnenkort btw ff met de hele gang afspreken om festival en pretpark plannen te gaan maken. |
|
quote: Je gaat toch OOK naar Wacken dan? Dat moet gewoon.. iedereen weer... Ja ik zei ook al tegen mensen dat we weer pretpark plannen moeten maken. Ik heb zelfs nog meer mensen die mee willen. Dat wordt echt een metaloverdosis in dat park... Gaan we weer doen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Precies! Binnenkort maar eens in de kroeg afspreken met de core WHC |
|
quote:Aanrader . Ik weet nog wel een leuke camping anders |
|
quote: Ga jij ook eigenlijk? |
|
quote: Oh hell yeah On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Nope. Eerst naar Wacken en dan een weekje Zwarte Woud Ik bewaar de herinnering aan vorig jaar wel. Verwacht niet dat het veel beter dan dat kan worden. |
|
quote: Wacken? Ben trots op je Ga je ook mee naar Zweden? Ohh damn.... ik ben offtopic.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ah, dat wordt dus weer een extra tent plek vrijhouden, hehe |
|
HEERSCH Ga jij eigenlijk naar graspop monkey? |
|
Jep, met dezlfde kliek als vorig jaar, minus die 2 graflijers... |
|
Wie waren de graflijers? |
|
Nou ja eigenlijk een, je had andere Koen, die ook mee was op Wacken, en dat wijf van m, manmanman... |
|
Hmmm, waren die zo vervelend dan? |
|
Als je ze niet kent niet Die Koen is opzich best ok, maar die zit gruewelijk onder de plak, eigen keus weliswaar, maar dat wijf...ik houd gewoon niet zo van mensen die me vertellen hoe ik me moet gedragen enzo, en die me wel even zullen vertellen wat het beste voor me is enzo... |
|
Ja, die was wel vrij aanwezig ja. Jammer man want die koen leek me een prima kerel idd |
|
Ja, dat si het lullige, dat is het ook, maar ik heb m sinds WAcken niet meer gezien, met dank aan dat wijf.... |
|
lekker is dat zeg |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |