|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
ach het weer kan me gestolen worden. een ding weet ik zeker dat ik nie mee hoef te nemen ZOnnebrand moet alleeen al om half 6 's ochtends in de trein zitte |
|
quote: Ach we zien elkaar vast wel, anders kom af op de paar-roep van Rajacker ("HUNTUUURR"), mijn tent staat ergens in de buurt van de zijne denk ik. |
|
quote: poncho's FTW ! |
|
quote: dat gehunter om Raj te roepen ken ik maar al te goed, genoeg mogen aanhoren 2 jaar terug Mijn tent zal bij de BBQheerschcrew staan [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-06-2007 22:29] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
*gaat een heel saai weekend hebben in haar eentje in Zwolle * |
|
quote: Hehehe. Beli heeft een rokske aan, Beli heeft een rokske aan.. |
|
quote: en wat voor een rokske, een heerschrokske die al mee gaat van september 1999 en waarmee ik nog door de Highlands heb getrokken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
schotse kilten zijn goaf! |
|
quote: idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En Cadaveria dr tent versieren was ook wel lachen toen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-06-2007 23:11] |
|
quote: Die blik van haar als ze haar hoofd uit haar tent stak was super En hoe kwam het dat je al die slingers enzo had? [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-06-2007 23:12] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oh en dit zeer geil dansende meisje was ook lachen |
|
quote: Ghehehe, ik sliep toen nog.. uitslapen.. Die slingers had lieve Beli met het rokje aan geregeld |
|
editie 2005 en 2006 kun je wel geen graspop noemen maar wel stofpop Het enige klote aan die 2 edities Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik ken niet anders dan Stofpop. 2004 ook al zo, mooi joh.. hele kop onder de stof, nog nooit zo bruin geleken. Edit: Kut, nu wil ik ook naar Graspop [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-06-2007 23:28] |
|
het gaat regenen.... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Zo nu en dan Niet te negatief juultje |
|
nu word het blubberpop |
|
Zie post hierboven Het valt allemaal wel mee hoor. Zoals het er nu uit ziet wisselt het een beetje af. |
|
quote: Oeh wat HEERSCH was dat... dansen achter dat rare wijf! LOL @Ellen: Volgende week wel naar een festivalletje in een park toch! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:ow... is het weerbericht er sinds vanmorgen beter op geworden? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
grafiek do, 21-06 vr, 22-06 za, 23-06 minimum temperatuur 15°C 13°C 13°C maximum temperatuur 22°C 20°C 19°C ochtend bewolkt, een beetje regen half bewolkt bewolkt, een beetje regen middag half bewolkt, buien half bewolkt, kans op een bui bewolkt, buien avond half bewolkt, onweersbuien half bewolkt, buien half bewolkt, buien er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
lokale tijd zo, 24-06 ma, 25-06 di, 26-06 minimum temperatuur 13°C 11°C 10°C maximum temperatuur 17°C 18°C 15°C weer bewolkt, regen half bewolkt, regen bewolkt, buien wind ZW 3-4 W 3 W 4 er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Gelukkig is het nog buien en niet alleen maar regen Probeer het positief in te zien! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |