|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ohnee..... nu iets van Opeth erbij gooien ofzo en hoezee niemand die ze zal missen You're running in circles |
|
WASP |
|
Dat zou ook leuk zijn.. maar die komen ook op Waldrock You're running in circles |
|
Cruachan **koestert ijdele hoop** Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Klopt! En daar heb ik m'n kaartje ook al voor |
|
quote: Sdonasa en mijzelf ook! Op je knie en pijp voor genade! |
|
zo ff kaartje voor graspop scoren er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Immortal moet komen |
|
Dat zou ook vet zijn.. maar die komen al op Wacken You're running in circles |
|
ach vind het programma wel relaxt. Dus ik ben van de partij. Wie komen er nog meer?????? |
|
ga ik zeker bij zijn |
|
quote: |
|
kut, kaartje vergeten te kopen.. morgen weer proberen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Op de Myspace van Cynic staat dat zij ook van de partij zijn en wel op de zondag. |
|
Belphegor meldt ook dat ze op vrijdag spelen. Wss in de plaats van Dragonlord, die hun support voor Vader cancellen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Tuesday, 23. May 2007 BELPHEGOR AT GRASPOP AND Q.O.M. OPEN AIR IN JUNE! We can now announce that the band will be shredding this years installment of the Graspop Open Air in Belgium, also the Queens Of Metal in Germany. Check the tourdates for the most recent updates. www.belphegor.at Godverdomme, vet!! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Gaaf! Ik vroeg me al af op welke dag ze gingen optreden [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-05-2007 13:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Idd Heb ze 1 keer live gezien, op No Mercy verleden jaar, maar toen stond het geluid zo hard dat het hele optreden zwaar verneukt werd Faustian Spirit of the Earth |
|
Tijdschema online: http://www.graspop.be/pages/kalender_tijd.php Beetje kut dat Turisas en Mercenary tegelijkertijd spelen, maar voor de rest heb ik weinig klachten. |
|
Gaaf dat Belphegor vrijdag speelt. Heb namelijk een dagticket. Verrassend triviaal |
|
Je gaat alleen vrijdag? Da's niet echt trui ende kvlt mevrouw ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Type 0 Negative - Joe Satriani, Therion - Blind Guardian en Moonsorrow - Cynic zijn vervelende keuzes, maar daar valt nog wel mee te leven. Op vrijdag kon 't ook eigenlijk niet anders... |
|
quote: +1 "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Ik weet het Verrassend triviaal |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |