|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: me too!! |
|
quote: Daar twijfel ik aan, die staan nl. op Schwung (2 juni) in Roeselare. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja, Graspop!! Wordt vet di jaar, vondt 't vorig jaar maar karig met de goede bands, Obituary was tof, Soilwork, Devildriver, maar voor de rest toch weinig boeiends naar mijn mening,G'n R had voor mij ook thuis kunnen blijven, wat een aanfluiting was dat zeg..! Maar dit jaar ga ik weer watertanden bij 't zien van de line-up, 1349, VADER! SLAYER! Dat zijn er al drie waarvoor ik naar Belgie afreis...hell yeah!!! Ziet U allen in Dessel, ROCK ON!! Hell is just the beginning... |
|
Ja!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 18-04-2007 17:24] ] |
|
3-dagen ticket is binnen! |
|
quote:ze hebben 23 juni nog een gaatje in hun tourschema, dus ik blijf hopen |
|
Net m'n kaartje gekocht. 't wordt dus definitief geen Hellfest |
|
en legion of the damned!! |
|
zoo vandaag kaartjes halen dus aanwezig ] |
|
aanwezig :hókenman :metalhead22 3 dagen [Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 19-04-2007 15:43] ] |
|
quote: als dat gebeurt blijf ik thuis, of zuip me helemaal krols daar ... http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
quote: Nice! Op je knie en pijp voor genade! |
|
De indeling van de bands op het Metaldome-podium is bekend: Vrijdag Volbeat, Textures, Dragonlord en Crimson Falls. Zaterdag Bloodsimple, Thurisaz, Suhrim en Soiler NYC. Zondag Spoil Engine, Asrai en Welkin. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-04-2007 0:06] |
|
Kaartje binnen voor de 3 dagen met dank aan Frankie en Fabienne van de BBQ Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Net vliegticket naar Zuid Frankrijk geboekt... het wordt dus definitief Hellfest ipv Graspop voor mij. Wel jammer om te moeten kiezen! Bla |
|
Ik hoop ook dat megadeth nog gaat komen.. aangezien ze dan toch hier in europa rondhangen |
|
Dan hadden ze ze al geboekt en aangekondigd toch? Bij andere festivals staan ze al een maand op de bill. Bla |
|
aaah laat mij me nou even in mijn waan, zou gewoon wel vet zijn |
|
Ok, ze houden het vast verassing. Anders is het zo snel uitverkocht en da's ook sneu Bla |
|
iemand die vanuit het oosten gaat nog 2 plekjes voor een :metalhead22 +hókenman vrij?? meebetaalen aan bezineprijs uiteraard [Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 23-04-2007 20:43] ] |
|
Helaas geen plek meer! |
|
De laatste namen! As I Lay Dying El Guapo Stuntteam Epica Fastway Joe Satriani Legion Of The Damned Mercenary Oceans Of Sadness Rose Hill Drive Scarve Spiralarms Static X Stormrider Geen Megadeth dus... |
|
quote: |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |