|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een half uurtje dan ga ik op weg, het schijnt er al heel druk te zijn en te regenen.... an evil incarnation of DEATH! |
|
Nou? Hoe was het? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
BRUUUUUUTTTTT You're running in circles |
|
Regen, droog, regen, droog, miezerige regen, stortregen, onweer, droog. Tom was zichtbaar meer gewend aan zn gitaar dan een jaartje terug, allemaal oudjes en op t end die lange trage nieuwe. Peter moet een beetje van de snoeppot afblijven, de rest van de band was erg ok. Sharon en consorten klonken meer als linkin park dan als zichtzelf.. voor t stukje dat ik meegekregen heb. Tyler heeft echt zon grote smoel, Perry wordt echt niet ouder, de band was echt heel goed. Kelly en zn vriendjes deden t erg erg erg goed, echt gaaf om dat es live te zien/horen. Johan bracht een hele vette set met zonder lichtshow maar met een megagave songkeuze en intensiteit. Sjors en Sjag leken me te saai dus heb ik toch overgeslagen. Keith deed een eigen versie van de kabouterdans en bracht een gaaf stel nummers waarin ik alleen let's pretend miste. Ronny verbaasde menig toeschouwer door de energie van een ventje van 7, de stem van een ventje van 22 en de rust van een ventje van 36 te hebben te hebben, ja opgeteld is dat 64!!! bruce en de opa's presteerde zoals vaker aardig maar niet meer dan dat, bruce leek er behoorlijk aan te moeten trekken om de zang er uit te persen, veranderde stukjes in zanglijnen en het misluken van rennen en zingen tegelijk leek m gewoon niet oke af te gaan, de rest van de band deed hun ding maar toch... er leek gewoon weinig vuur vanaf te spatten, en dat met zo'n grote tank. Paul, daar had ik echt hoge verwachtingen van... zeker van dichtbij in de tent was t geluid een te grote brei, veil of maja leek onder een gordijn van vliegen vandaan te komen en het publiek had ook verdeelde reacties, aan de ene kant mensen die niet toegaven dat t geluid en de algehele presentatie behoorlijk futloos was, aan de andere kant mensen die zichtzelf niet voor de gek hielden... achterin de ten/buiten was t geluid een stuk beter te doen en heb dus toch de set afgezien (patat met tartaarsaus was de baas). Troy's band werd me aangeraden door een vriend, ik kende t niet maar moet zeggen dat de nummers die ik meekreeg behoorlijk goed klonken, toch es meer van beluisteren. Tom had zich geschoren, deed geen spul van de eerste twee (of heb ik iets gemist) en bracht gewoon verder een goeie set voornl gericht op rib soh en sita waar op zich niets mis mee is maar met een nieuwe plaat die vn een dermate hoog niveau is had ik wel een paar extra nieuwtjes willen horen. John zong niet de sterren van de hemel, was niet de ultieme showman van weleer en klapte menigmaal mis (zowel uit de maat als echt mis!!!), wel had hij er goeie zin in en slechte oren;"I CAN"T HEAR YOUUUUUUUUUUUUUUUU", was het wedereom een set gave nummers, suicide solution is gedoemd om gezeik over zich heen te trekken, eerst de tekstuele kant en nu de steeds langer wordende solo van de wildeman, kunnen ze niet beter een instrumentaal nummer maken ipv dit gitaargeneuk? een paar nieuwe songs die op zich wel oke leken, verplichte dingen als crazy train en het eerder genoemde suicide solution, bs oudjes paranoid en war pix, slome drollen als dreamer en mama I'm coming home en klassiekers als no more tears en bark at the moon, Ozzy kan niet zingen, is behoorlijk versleten en ik hoop dat de beste man nu eindelijk stopt voor hij te clownesk wordt.. voor zover dat al niet gebeurd is... maar ik vond t gaaf. Arco heeft drie dagen genoten van alle kankerzooi die graspop te bieden heeft. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat is lekker duidelijk..... Ik heb geen zin om te gaan vertellen wat allemaal wel of niet goed was. Ben ik te lam voor.. You're running in circles |
|
Volbeat: gave show, goed geluid, erg tof om te zien. Celtic Frost: Gaaf! Die band kan bij mij zowiezo weinig verkeer doen, songkeuze was erg goed vond ik, en de band had er zin in. Type O negative: Stuk gezien, klonk goed, alleen jammer dat ik niets van de eerste cd gehoord heb. Aerosmith: Erg leuk om eindeljik eens een keer te zien, maar niet wereldschokkend. Steven Tyler lijkt wel steeds meer op een wijf. Atheist: Gaaf! Goed geluid, gedreven spel, en een goeie presentatie door de zanger. Life of agony: Stuk meegekregen, was wel gaaf. Heaven and hell: Klonk erg goed, maar ik vond het klinken als elke willekeurige Dio plaat, ip[v Black Sabbath met Dio op zang. Korn: Daar kwam ik niet onderuit, show was erg goed, die blonde zanger voegt behoorlijk wat toe. De muziek is niet mijn ding, maar het nieuwe nummer wat ze speelden vond ik wel erg gaaf. Iron Maiden: Tsja, al tig keer eerder gezien, vond het eigenlijk niet zo dit keer, zoweizo doet het nieuwe album me weinig, de tank was wel gaaf, mar kreeg het idee dat er veel fouten gemaakt werden, en dat er misschien een paar bandleden niet helemaal nuchter meer waren. Zondag niet meer gewesst omdat het terrein te drassig was. |
|
Ja was weer erg gaaf. Hoogtepunten: Ozzy, Korn, Dimmu Borgir, Stormrider, Cannibal Corpse, Maiden(tweede helft van de set), Slayer (ondanks haperend begin, Lombardo die een stokje laat vallen bij de drumbreak van War Ensemble en bij Die by the Sword verkeerd inzet) [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 25-06-2007 12:47] |
|
ah die by the swrd dus gemist.. toen liepen we net bij de ingang en werd t sleeeer geluid overstemd door de band-in-de-tent (reptile van helloween.. geen idee welke band dat dat was...) maiden hoogtepunt???? had je griep of heb jij een andere maiden gezien? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ziek worden de dag voordat je naar Graspop gaat zuigt dus duidelijk. Donderdagavond keelpijn, Vrijdag strontverkouden, Zaterdag strontverkouden inclusief een fijne dosis koorts, Zondag strontverkouden en nog een fijne dosis koorts, nu nog steeds verkouden en koorts. Vrijdag verkeerde kant van de rij voor de camping gekozen... Vast gestaan in de rij van een uur of 10 tot ruim over 2 uur. Gelukkig stond m'n tent toen al wel. Vervolgens om onverklaarbare redenen 1349 compleet gemist. In ieder geval daarna nog wel zo'n beetje alles gezien wat ik (en de anderen met mij) wilden zien (Vader, Amorphis, Belphegor, Volbeat, Joe Satriani, Blind Guardian) al ging ik tijdens Blind Guardian enkele malen bijna van m'n stokkie. Zaterdag geloof ik alleen nog Legion Of The Damned en Cannibal Corpse gezien, vervolgens naar m'n tent gestrompeld en daar gelegen tot de volgende ochtend. Zondag soort gelijk verhaal maar iets meer bands gezien (Turisas, Black Label Society, Cynic, Hammerfall, Korpiklaani, Children of Bodom) al heb ik geen van alle echt bewust meegemaakt en dus maar weer naar m'n tent om daar de hele avond en nacht wakker te liggen en vanmorgen om kwart voor zes spullen ingepakt. Sowieso nauwlijks geslapen en standaard iedere ochtend voor zeven uur wakker. Ik hoop dat Waldrock en Wacken een stuk minder beroerd zullen uitpakken. Hoogtepunt van Graspop was voor mij in ieder geval Legion of the Damned, omdat ik dat nog enigzins actief heb meegemaakt en nog fijn even met de haren heb kunnen zwiepen bij een nummer of twee drie, waarna mijn gezondheid weer met rasse schreden achteruit ging. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hoogtepunt: Grimbergen / botsauto's! En stiekum toch ook Stormrider... megavet weer! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
DAMN! Die botsautos waren echt super! |
|
quote: Stormrider ook hoor slaapkop! Oh en Slayer was ook Heersch met dhr. Rajackar! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dit jaar de eerste keer sinds de allereerste Graspop thuisgebleven en ik moet zeggen: het viel reuzemee! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja, echt dikke pret Wat een heerscherij allemaal. SLAYOOOOOOOORRRRR HEE HEE HEEE! SEX MET DOOIE DIEREN! |
|
SLAYOOOOOOOORRRRR HEE HEE HEEE! SEX MET DOOIE DIEREN! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Gezien de regen dit weekend heb ik besloten dat het helemaal niet erg is dat ik graspop gemist heb Zenial |
|
PretSlet vóórdat hij merkte dat de pomp stuk was Mutilator heeft geen idéé hoe zijn tent werkt PretSlet: de redder in nood er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Viel erg mee met de regen hoor, alleen tijdens Heaven & Hell natgeregent... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja idd. De regen viel uiteindelijk erg mee. En tnx voor de pics juultje! |
|
quote: Hehe, ik heb er nog 400.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:dit was pas vrijdagochtend... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR resultaat van in de regen headbangen op Slayer: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ja, het was weer gaaf! Hoogtepunten: Therion, Type O Negative, Cannibal Corpse, Korn (tja, ik vond ze goed tot m'n verbazing), Legion Of The Damned, Children Of Bodom, Slayer, Ozzy Osbourne, Eluveitie, Turisas, Unearth (helaas geen Gene Hoglan op drums, toch een vette set!), Finntroll en Mastodon. Minpunten: Botsauto's (wtf doen die op een festival?), Heaven and Hell en Cynic (gewoon niet aan mij besteed, denk ik), geen zeep bij de wc's op het festivalterrein. Voor de rest kan ik niet zo snel meer iets verzinnen, dus dat is een goed teken. Volgend jaar weer! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |