|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
, Laurens sukkel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Velvet Revolver heeft afgezegd. Staat op hun website bij tourdates. Hopelijk komt er een goeie vervanging. Faustian Spirit of the Earth |
|
Nog een grote maand dus is het de hoogste tijd voor... Lijstje: - Beli Mawr Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Hey, ik kan weer posten. Lijstje: - Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: U hier? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Lijstje: - Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 20-05-2007 11:48] You're running in circles |
|
Lijstje: - Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) Op je knie en pijp voor genade! |
|
Als die andere prutsers die ook met ons meegaan zich ook eens aanmelden hier. Zou de lijst nog groter zijn You're running in circles |
|
quote: Die willen we hier helemaal niet zien! En nu weer on-topik! Op je knie en pijp voor genade! |
|
ok... uhm.. wat kwam er ook alweer. You're running in circles |
|
quote: Wij toch, mallerd! Op je knie en pijp voor genade! |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman - De Ulk Bareuh... |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman - De Ulk - Rammsteiner - Tharos - Herr von Wolfenstein "Sehnsucht" |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman - De Ulk - Rammsteiner - Tharos - Herr von Wolfenstein - MetalTuup |
|
quote: Als dat geen WASP wordt dan komen ze nooit meer. |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman - De Ulk - Rammsteiner - Tharos - Herr von Wolfenstein - MetalTuup - Rajackar - Iron Maiden + aanhang - Oscura + aanhang - Murdering Monk - Mutilator - Acid |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman - De Ulk - Rammsteiner - Tharos - Herr von Wolfenstein - MetalTuup - Rajackar - Iron Maiden + aanhang - Oscura + aanhang - Murdering Monk - Mutilator - Acid - Unholy Mary met of zonder aanhang Hatsjikidee! |
|
Cool jullie gaan ook! Gezellig! |
|
quote: Ik ben wel van plan te gaan maar Lau weet het nog niet helemaal Hatsjikidee! |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman - De Ulk - Rammsteiner - Tharos - Herr von Wolfenstein - MetalTuup - Rajackar - Iron Maiden + aanhang - Oscura + aanhang - Murdering Monk - Mutilator - Acid - Unholy Mary met of zonder aanhang - MetalJan |
|
- Beli Mawr - Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS - Mark Z + (alleen de zondag) - Sdonasa - Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij) - Metalhead22 - Hokenman - De Ulk - Rammsteiner - Tharos - Herr von Wolfenstein - MetalTuup - Rajackar - Iron Maiden + aanhang - Oscura + aanhang - Murdering Monk - Mutilator - Acid - Unholy Mary met of zonder aanhang - MetalJan - Cataclysm Child Faustian Spirit of the Earth |
|
19-5-2007 Velvet Revolver hebben hun Europese tour afgezegd! Velvet Revoler hebben al hun optredens gepland na 17 juni afgezegd, waaronder ook Graspop Metal Meeting. www.graspop.be ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |