IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-06-2007 17:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 13:23 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmm, ik ga donderdags al richting Den Bosch.. maar succes!

Trefwoorden: 31, Zwolle, zuipen, koppijn...
Vergeet niet te melden dat je homo bent.

Fuck the world and fuck you

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-06-2007 17:53 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Als ze dat verdelen in vakken maar niet zo doen als bij Pinkpop...
Wat ik op tv zag was dat je en 'vip' vak had helemaal vooraan. Daarvoor moest je gewoon in alle vroegte bij het aankomende optreden staan om daar een plekje te bemachtigen. Daarachter staan 2 rijen hekken met een meter of 3 ertussen en daarachter mag de rest van het publiek staan. Lijkt me echt waardeloos!
Ik ben 3 jaar niet naar Graspop gegaan omdat ik het ook niet meer zo gaaf vond als 'vroeger'. (klinkt ook zo cliche, maar het is nu eenmaal vele malen groter geworden tov 5 a 10 jaar geleden.) Maar ga nu vanwege Aerosmith toch maar weer eens. Mocht het me niet bevallen dan hou ik het voortaan gewoon bij Wacken en Party San!
Ik heb iig wel zin in een feestje volgend weekend!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

de laar
Usericon van de laar
Posted 16-06-2007 18:22 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 16:53 schreef Murdering Monk het volgende:
Wat vind ik nu op het graspop forum, allerlei verboden?

Crowdsurfverbod heb ik nog beeld bij, maar dat verdelen in vakken van het publiek niet.

Wat een onzin, zo haal je heel de sfeer weg in mijn ogen. Mocht dit echt zo zijn, is dit mijn laatste keer graspop.

Dat hadden ze wel wat eerder bekend mogen maken.
Voordat ik na lang twijfelen toch maar een kaartje kocht.

Voor het geld dat vandaag de de dag een kaartje kost mag je toch wel verwachten dat ze iets doen om het de bezoekers naar de zin te maken i.p.v. te investeren in kilometers hekwerk om er vervolgens een soort van concentratiekamp van te maken.

Ik mag toch hopen dat ik niet vergast wordt in de douches op de camping.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-06-2007 18:51 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 16 juni 2007 14:07 schreef Metal Max het volgende:
Watsloos in Den bosch?? Ik werk nl in Zwolle, maakt me kein flaus aus wanneer ik die kant op ga, om mijn part morgen. Ga je met een groep?

Auto al vol helaas, anders had je meegekunt... We gaan donderdags al naar een vriend van iemand die meerijdt, en dan vrijdag s'ochtends naar Eindhoven om daarna samen met de andere lamballen naar Graspop te gaan.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-06-2007 18:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 juni 2007 17:53 schreef DecomposingBitch het volgende:
Als ze dat verdelen in vakken maar niet zo doen als bij Pinkpop...
Wat ik op tv zag was dat je en 'vip' vak had helemaal vooraan. Daarvoor moest je gewoon in alle vroegte bij het aankomende optreden staan om daar een plekje te bemachtigen. Daarachter staan 2 rijen hekken met een meter of 3 ertussen en daarachter mag de rest van het publiek staan. Lijkt me echt waardeloos!
Ik ben 3 jaar niet naar Graspop gegaan omdat ik het ook niet meer zo gaaf vond als 'vroeger'. (klinkt ook zo cliche, maar het is nu eenmaal vele malen groter geworden tov 5 a 10 jaar geleden.) Maar ga nu vanwege Aerosmith toch maar weer eens. Mocht het me niet bevallen dan hou ik het voortaan gewoon bij Wacken en Party San!
Ik heb iig wel zin in een feestje volgend weekend!

mwa opzich niet zo erg, scheelt dat gedouw iig!

Je moeder.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 16-06-2007 18:57 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Als er dan maar geen overbodige hekken bij de tap komen te staan

Mliez
Usericon van Mliez
Posted 16-06-2007 21:48 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

als er iemand is die nog mee wil rijden naar graspop op vrijdag ochtend heen en maandag terug kan dat we hebben 2 plaatsen vrij geen luxe auto ofzo maja.....

we gaan nu met z'n 2en en het is met z'n 4en goedkoper met de benzine.

van meppel naar festival

[Dit bericht is gewijzigd door Mliez op 16-06-2007 21:49]

Hókenman
Alcoholocaust
Usericon van Hókenman
Posted 17-06-2007 17:35 by Hókenman Wijzig reactieProfiel van HókenmanQuote dit bericht

Maar is dat al zeker dan? dat alles in vakken word verdeelt dat zou egt tergend kut zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Hókenman op 17-06-2007 17:37]

]

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 17-06-2007 17:39 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Lekker in vakken staan met regen..

Maar gaat toch vet worden

"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 17-06-2007 17:55 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

zag het niet zo 1, 2, 3 op de site staan

maar indeed het blijven belgen...

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 17-06-2007 18:06 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Mja inderdaad ik ben ook al even aan het zoeken. Maar het enige waar die mensen het op het forum vandaan hebben is een foto. En ook die kan ik niet vinden...

You're running in circles

Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 17-06-2007 19:01 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

die vakken zijn echt niet zo erg

was vorig naar op Rock am Ring ook, gewoon 1 voorste vak voor de die-hards, daarachter een groot vak. niet zo zeiken je kan er altijd nog uit

[Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 17-06-2007 19:02]

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

Metal Max
Usericon van Metal Max
Posted 18-06-2007 12:30 by Metal Max Wijzig reactieProfiel van Metal MaxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 21:48 schreef Mliez het volgende:
als er iemand is die nog mee wil rijden naar graspop op vrijdag ochtend heen en maandag terug kan dat we hebben 2 plaatsen vrij geen luxe auto ofzo maja.....

we gaan nu met z'n 2en en het is met z'n 4en goedkoper met de benzine.

van meppel naar festival

asjenog een plek overhebt, ja graag ik heb een dieseltje misschien is het voordeliger om met mijn auto te gaan, mijn emailadres staat in mn profiel
ciao

blonde rockgod
Posted 18-06-2007 12:30 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hmmmmmmmmmm, mischien donderdag al heen...

Metal Max
Usericon van Metal Max
Posted 18-06-2007 12:33 by Metal Max Wijzig reactieProfiel van Metal MaxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2007 18:51 schreef blonde rockgod het volgende:
Auto al vol helaas, anders had je meegekunt... We gaan donderdags al naar een vriend van iemand die meerijdt, en dan vrijdag s'ochtends naar Eindhoven om daarna samen met de andere lamballen naar Graspop te gaan.

jammer maar misschien is er al wat anders geregeld, kank toch mn maesjes drinken dit jaar

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 18-06-2007 13:10 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 12:30 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmmmmmmm, mischien donderdag al heen...

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

morrigan
Usericon van morrigan
Posted 18-06-2007 13:21 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

Vrijdag eerst een tentamen maken en dan vertrekken we. Zin in!

MetalFreak87
Usericon van MetalFreak87
Posted 18-06-2007 21:07 by MetalFreak87 Wijzig reactieProfiel van MetalFreak87Quote dit bericht

de wi zal gwn in 2 gesplits worden zoals op de foto aangetoond,crowdsurfing zou wel toegestaan zijn in marquees,meer weet ik ook ni
Oh ja nog 4 dagen!

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 18-06-2007 21:11 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

pfff kheb er nog helemaal geen zin in..
Maarja dat zal wel goed komen allemaal!

Iets met bier doen denk ik..

"Sehnsucht"

de laar
Usericon van de laar
Posted 18-06-2007 21:22 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 21:07 schreef MetalFreak87 het volgende:
de wi zal gwn in 2 gesplits worden zoals op de foto aangetoond,crowdsurfing zou wel toegestaan zijn in marquees,meer weet ik ook ni
Oh ja nog 4 dagen!

as de in de wi nie meu za de in d tent de wel mag want die sta in de wi wa ge nie meu crowsurfe omdat de gwn gesplits is wer joh zo du nie denke zotteke mi nie egt veel verstand de ge nie mer weet

creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 18-06-2007 22:10 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

nog 4 dagen....

Mliez
Usericon van Mliez
Posted 18-06-2007 22:18 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

quote:
Op 18 juni 2007 12:30 schreef Metal Max het volgende:
asjenog een plek overhebt, ja graag ik heb een dieseltje misschien is het voordeliger om met mijn auto te gaan, mijn emailadres staat in mn profiel
ciao

Je hebt mail!

blonde rockgod
Posted 18-06-2007 22:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

- Beli Mawr
- Als de financien het toelaten misschien: XXL + XXS
- Mark Z + (alleen de zondag)
- Sdonasa
- Juronymous (schijn zelfs samen te gaan met het heerschap boven mij)
- Metalhead22
- Hokenman
- De Ulk
- Rammsteiner
- Tharos
- Herr von Wolfenstein
- MetalTuup
- Rajackar
- Iron Maiden + aanhang
- Oscura + aanhang
- Murdering Monk
- Mutilator
- Acid
- Unholy Mary met aanhang
- MetalJan
- Cataclysm Child
- Ohneschwanz (mits financiën meewerken)
- Collision-Tammi
- Sluijs
- Tricky-Dicky
- mydarkdesires
- dio29
- Meridian
- murtcelP
- Johnny Twentyfour
- Emo-intolerence
- Julia
- Dark Incarnation + aanhang
- Creature Of The Night
- Aroussa
- Arasazi + aanhangsel
- Morrigan + aanhang
- Dodo + aanhang
- mcoenen en mirandarijntje
- Y Draig Goch
- Rosatan
- Blonde Rockgod

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 18-06-2007 22:33 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

You're running in circles

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-06-2007 0:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Het ziet ernaar uit dat Graspop weer errug gezellig wordt

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com