|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 27 april 2007 18:10 schreef MetalJan het volgende: De laatste namen! Joe Satriani [/quote Dat is vet!!!! You're running in circles |
|
Hiervan kunnen alleen Mercenary en Joe Satriani me echt boeien. Epica en LotD zijn ook wel aardig... De vrijdag staat echt wel vol met gave bands, dus dat zal wel weer veel missen worden. De zaterdag is net als vorig jaar wat mij betreft 't minst druk bezet, maar er staan dan wel enkele echte toppers. Dus zo lang er niet te veel vervelende overlapping in 't tijdschema komt ben ik toch wel tevreden. |
|
Van de nieuwe namen boeien alleen Legion of the Damned en Oceans of Sadness me echt. Maar goede line-up dit jaar Faustian Spirit of the Earth |
|
Oceans? Das wel erg vet zeg! Mercenary ook, Epica ook wel aardig "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Eindelijk eens Mercenary zien! |
|
Legion Of The Damned As I Lay Dying mag ik af en toe ook nog wel horen, dus dat is ook prima ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Satriani en Legion of the Damned wel |
|
MERCENARY!!!!!! Oohh welk een mooie dagh waarop dit nieuwsch mij berijkt! |
|
quote: Ze spelen deze week ook in Nederland... |
|
quote: QUE? edit: Donderdag in weert dus. Wel een shit eind rijden en nog doordeweeks ook. Dat gaat hem niet worden. Zie wel net dat ik ze in Soest gemist heb. Dat is praktisch om de hoek [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 29-04-2007 14:20] |
|
De lineup is echt gaaf dit jaar. Hebben ze goed voor elkaar. Ik heb er zin aan Verrassend triviaal |
|
Ik ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
You're running in circles |
|
quote: Ik ga ze wel weer in Weert zien Goeie zet om Mercenary nog 'ns te laten komen [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 29-04-2007 16:54] |
|
quote: WTF, Satch op Graspop!! |
|
Ga je ook ratchen? |
|
quote: Das wel de bedoeling ja!!! |
|
heersch! Dan ga ik wel weer schreeuwen onder de coca cola tent. Dan ben ik makkelijk te vinden |
|
quote: hahahaha Mafkees!! |
|
Ik heb er zin in, Graspop wordt een feest Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hey brulboei, heb jij dan ook in soest gewoont? das toch in duitsland eh |
|
Legion Of The Dead ] |
|
quote:Ook in Nederland geloof ik. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: ken ik nie |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |