|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan weet je meteen waarom je ze niet meer ziet |
|
Dat klopt, dat is ook de reden, dat weet ik, maar dat je me niet meer wilt zien zal me mn reet roesten, maar die 250 euro die boeit me dan wel... |
|
quote:Kaarten zijn al besteld quote: |
|
Hmz. zondag ziet er toch stiekem best aardig uit...maar ik ga ook al naar Wacken...moeilijk. |
|
quote: Er zit een dikke maand tussen, dus zo moeilijk is't nou ook weer niet |
|
Damn vandaag line-up bekeken maar dat ziet er erg goed uit...... |
|
HEUY!!!! Staan zeker een paar hele vette bands op waar ik wel op uit mijn dakkie kan gaan ...binnenkort maar kaartjes halen!!! |
|
COMBITICKET Combiticket: €125 (excl. reserveringskosten) Inbegrepen in dit ticket: Toegang tot het festival op vrijdag, zaterdag en zondag Camping Parking Pendeldienst van het station in MOL naar de festivalweide en terug NIEUW Met dit ticket kan je gratis met de trein naar GRASPOP, enkel in België. DAGTICKET Vrijdag: €69 (excl. reserveringskosten) Zaterdag: €69 (excl. reserveringskosten) Zondag: €69 (excl. reserveringskosten) Inbegrepen in dit ticket: Toegang tot het festival op vrijdag, zaterdag of zondag, naargelang de dagkaart die je koopt Pendeldienst van het station in MOL naar de festivalweide en terug NIEUW Met dit ticket kan je gratis met de trein naar GRASPOP, enkel in België. |
|
Tot dusver een zeer aangename line up...dag 3 leuke dag, veel folk/viking en pagan metal. |
|
Ik denk wel aanwezig te zijn al zijn de prijzen vrij hoog dit jaar... Wel een goede lineup, ik ben benieuwd wat er nog meer bij komt ! http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
nog een stuk of 40 bands in ieder geval Faustian Spirit of the Earth |
|
De prijs is alweer mooi de lucht in gegaan, zie ik.. Het zal allemaal afhangen van de examens en de financiele situaties, maar de affiche begint mooi samen te smelten. Staan een paar pareltjes tussen! |
|
Ik ga dit jaar zeker naar graspop vooral voor ozzy prijs gaat nog,jammer dat drowning pool zo als lage nama staat die mannen zijn echt zalig Iemand vervoer voor Wacken..? |
|
heb mijn kaartjes ook binnen. cheers |
|
Ik zit er ook sterk aan te denken te gaan dit jaar! Die zondag is inderdaad een heerschdag. |
|
Nieuwe namen Graspop 2007 06/03/2007 - Door: Marz667 - Bron: Rocktribune.net Volgens de vernieuwde site van Rocktribune heeft de Graspoporganisatie Celtic Frost, Thin Lizzy, Lamb of God en Unearth weten te strikken. Eerst genoemde naam staat deze week ook in Nederland, of ze ook de zomerfestivals zullen aandoen is bij ons (nog) niet bekend. Graspop Metal Meeting wordt jaarlijks gehouden in Dessel, België en duurt van 22 juni t/m 24 juni. |
|
Celtic Frost Ik hoop echt dat ze dr staan |
|
Gave namen! |
|
Thin Lizzy lijkt me wel gaaf om te zien, al weet ik niet hoe ze't zonder Lynott doen |
|
quote: best vet, zag ze jaren terug op Schwung in Roeselare en ze waren echt super Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
heb kaarten al 2weken en de week erna naar werchter (om metallica en mastodon) maar jammer dat machine head er heel waarschijnlijk niet zal zijn omdat ze enkele weken ervoor in de AB spelen |
|
quote: Ik heb nochtans al gehoord dat ze eventueel zeker bereid zouden zijn om 2 shows te spelen...en dus ook Graspop zouden meepikken Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Snood, kom gewoon mee met mij naar Hate en Decapitated nu dinsdag die komt, ik rij signature |
|
quote: hehe... ik moet het nog even checken, maar ik denk dat ik dan al plannen had Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |