|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Anders doe je toch een Wackenponshooooooooo (hoe je dat ook schrijft ) aan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gaat t dan ongeveer zoals dit? http://youtube.com/watch?v=sl3fCZuZ9nY Alleen dan in de buitenlucht |
|
kun je bij graspop ook kaartjes aan de kassa kopen? This is Zodiac speaking... |
|
www.graspop.com: Tickets zijn nog altijd verkrijgbaar in de voorverkooppunten! Tickets kunnen ook nog worden gekocht aan de dagkassa (zolang de voorraad strekt)! 135 euros for a combi ticket and 75 euros for a day ticket. [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 21-06-2007 13:21] |
|
quote: Hij leeft nog "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Indeed...true steel never dies !! |
|
Nog 1 dagje Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
Nog minder dan 1 dag |
|
Nog meer dan een jaar.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 Amusement aan degene die dit jaar wel van de partij zullen zijn! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: dank je gaat lukken |
|
nog 13 uur voordat ik ga opstaan.. dus nog 14 uur voordat we vertrekken. You're running in circles |
|
quote: Bij mij is het nog 12 uur tegen dat we vertreken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Tas ingepakt, ik ben klaar om vanaf morgen een partij te heerschen! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Tas ook net ingepakt. Net weer van het werk dus even fatsoenlijk vreten, naar Hokenman, daar goed pitten en dan om 9 uur op station Zwolle staan Zin in godverdomme! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
You're running in circles |
|
@raj: zie je op de camping wel wij arriveren wat later maar misschien dat je de gebroeders thijs en bas ff kan contacten aangezien die al eerder op de kampong zullen zijn met tenten enzo huuuuuuunnnnnnnnttttteeeerrrr! |
|
Het is zowaar droog! Zit nu ergens tussen utrecht en eindhoven. Vertrok in een hoos bui. Nu wie ik zelfs bijna de zon jeuj! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Vandaag Veel zin in, vanmiddag rechtstreeks vanuit mijn werk richting Dessel, hopelijk nog op tijd voor 1349!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
iedereen veel geluk op graspop! word fucking awesome |
|
hier begint de zon op te komen. dus dat is 20 km van dessel. nog een uurtje, dan ben ik er weg van. |
|
Veel plezier lui! Enne foto's he, denk aan de foto's |
|
vooral van raj, dan hebben we weer wat te lachen |
|
quote: Daar wil ik wel filmpjes van eigenlijk.. Juuuuliaaaa!!!!!! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |