|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: autostop (liften maw)? , ik zou het wel zien zitten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zal m'n vriendin nog eens lief aankijken, misschien dat ik die toch zo ver krijg dat ze terug rijdt, maar dan nog, ik zit bij m'n schoonlui en dat is meer een ranjaparty..... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ja, en? Jij hebt toch alles over voor je vriendin. |
|
quote: RANJAPARTY FTW! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja, maar dat hebben ze nooit op concerten... |
|
Nog steeds koortsig, dus mijn plan om het slapend te gaan vieren is nog niet veranderd. |
|
quote: Ja natuurlijk, daarom ben ik er ook gewoon. Maar dat betekent niet dat ik er niet over mag klagen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Bagger, vorig jaar was ik ook ziek. En op 1 januari weer beter goddamnit. |
|
Hier hangen dus.... spelfout weggehaald... |
|
Vanavond komen wat mensen, o.a Verval, Leviathanica en Rensyk, de boel oppimpen hier "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik sta al 2,5 uur te koken voor vanavond Vanmiddag ff oliebollen scoren bij mijn ouders en dan op naar zwolle naar mijn broer en vriendin! zin in! |
|
Zuipen dus.en zonder dat ik een excuus nodig heb het vrouwelijk bezoek op hun bevallige bekjes pakken Fuck the world and fuck you |
|
Heel raar maar ik ga vanavond een feestje vieren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
echt waar ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: +1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ok ok meer details... verkleden, drank, eten, mensen, lol....etc On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:weet ik, had je al verteld...als wie ging jij ook weer verkleed ? Fuck the world and fuck you |
|
ja aan jou, maar de de rest wist het nog niet. Thema is space piratezzzzz. met een vleugje hawaii Gister ervoor geshopt met wat lui, en gaat helemaal goed komen. We worden zoooo stoer... oh nee zijn we al... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Foto's. ja ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ah, je gaat Triviant spelen, neem ik aan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch maar wel naar A'dam. Bah, geen zin in, kutjaarwisseling. Beter al was oud en nieuw volgende week. |
|
quote: Ja idd, net 5 vragen ervoor bedacht. Dat is nog best moeilijk. Vooral de niet goede antwoorden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb ik gisteren nog snel even gedaan. Hail Google Verrassend triviaal |
|
Zie aankopentopic... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |