![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eens wat minder zuypen bonnie! ![]() |
|
quote:Erg onverwacht idd. Al vallen de cijfers mij, serieus, nog mee. Deze is ook mooi: Een Turk laat zijn 17-jarige dochter aan een ketting uit. Volgens de vader is het meisje niet goed bij haar hoofd en probeert ze steeds weg te lopen. Maar de jonge vrouw zegt dat ze wil trouwen met een jongen die de goedkeuring van haar vader niet kan wegdragen en dat ze daarom als een hond wordt behandeld. Dat meldde het Turkse blad Radikal. De krant toonde een foto van de dochter met een halsband om haar nek waaraan een ketting is vastgemaakt die door de 60-jarige vader wordt vastgehouden. ,,Weerzinwekkend'', aldus Radikal. De justitiële autoriteiten in het district aan de Zwarte Zee waar vader en dochter wonen, hebben een onderzoek ingesteld naar de rechtmatigheid van het handelen van de man. Mooie naam ook voor je blad trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-01-2007 13:46] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: was dit sarcastisch? ![]() |
|
Ik snap het ook niet... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Als ik voor gemak reken dat er in NL 10 miljoen mensen ouder dan 12 zijn dan kom ik tot 150.000 misdrijven. Dat is toch nogal wat.. ![]() |
|
quote:http://www.rtl.nl/(/actueel/4inhetla.../200701187.xml ![]() |
|
Als ik ergens een kanker hekel aan het is het wel aan zulke praktijken. ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote:+ 1000. ![]() |
|
Wederom een liberaal ontmaskerd: Utrechtse VVD-voorzitter opgepakt Gepubliceerd: donderdag 18 januari 2007 @ 21:17 De voorzitter van de VVD-fractie in de Utrechtse Provinciale Staten, Sjoerd Swane, is afgelopen woensdag gearresteerd op verdenking van het aannemen van smeergeld en valsheid in geschrifte. Dit heeft het Openbaar Ministerie (OM) donderdagavond gemeld. In 2005 stapte Swane nog op als raadslid van de gemeente Maarssen omdat hij als wethouder bemiddeld had in de verkoop van een stuk grond waarbij hij de Gemeentewet overtrad. Bij die verkoop was Jan-Dirk Paarlberg betrokken. Paarlberg wordt verdacht van betrokkenheid bij de afpersing van de in 2004 vermoorde Willem Endstra. Het OM wil vooralsnog geen mededelingen doen over een eventueel verband tussen beide zaken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Een Roemeense arts is veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding van 153.000 euro, omdat hij van een patiënt zijn penis amputeerde met een scalpel. Dat deed hij in een aanval van blinde woede. De dokter, Naum Ciomu, opereerde het 36-jarige slachtoffer aan zijn testikels. Toen hij zijn geduld verloor pakte hij een scalpel en sneed de penis van de man af. Onder toeziend oog van een geschokte verpleegster legde hij de piemel op tafel en sneed hem in kleine stukjes. Daarna rende hij de operatiekamer uit. Ciomu beweerde achteraf dat het voorval gebeurde, toen hij per ongeluk het urinekanaal van het slachtoffer doorsneed. Daarom amputeerde hij de penis 'door zijn stress' maar in zijn geheel. Naast de arts moet ook het ziekenhuis een schadevergoeding betalen aan de man. Die liet zich weer opereren om een Against God and Government ![]() |
|
Lullig. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Duitsland heeft het, Amerika is bekend met het fenomeen en nu moeten ook wij er waarschijnlijk aan geloven: games die verboden worden vanwege hun gewelddadige inhoud. In een EU-vergadering liet minister Hirsch Ballin weten dat hij een onderzoek wil naar de kijkwijzer bij games. De CDA-bewindsman wil graag dat de EU-landen een zekere consistentie laten zien in hun beleidvoering. Dus als een bepaald spel volgens de regels in Duitsland niet zou mogen, zou dit in andere EU-landen net zo moeten zijn. Business News Radio schrijft op hun website: 'Bij de EU-vergadering liet de Duitse minister van Justitie een video zien van een extreem gewelddadig spel dat in Duitsland is verboden, maar in buurlanden is toegestaan. In Noord-Duitsland verwondde een 18-jarige gameverslaafde student in november elf mensen en pleegde daarna zelfmoord.' De vergadering is gehouden naar aanleiding van een filmpje van het Japanse spel Rule of the Rose, waarin een meisje de stuipen op het lijf wordt gejaagd, zowel op psychische als fysieke wijze. Tsja, het blijft vreemd dat ze een spel willen verbieden, maar dat de film Cannibal Holocaust bij elke dvd-boer verkrijgbaar is. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ![]() |
|
Ik zeg downloaden. Dat zal dan helemaal wel populair worden. ![]() |
|
Idd, downloaden. Juist nu ze dat aan willen pakken gaan ze overwegen om zo'n maatregel te nemen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Yeah right, in Duitsland reden ook helemaal geen treinen meer, wat voor het eerst was in de geschiedenis. ![]() |
|
quote: Of een paar van die pandjes kunnen weer vlak.. Opbokken met die vuurpijlen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Daar wel. Hier niet. ![]() Maar nogmaals, flikker 5cm sneeuw op de wegen hier en we staan plat en in Duitsland werkt de infrastructuur nog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
EDIT: ik moet leren lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 21-01-2007 11:58] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik zeg: Meer blauw op straat. ![]() quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
PWNED ! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hehehe. Leuke verrassing voor zijn ouders. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
LOL!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |