|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Voor mij is het ondertussen duidelijk dat ze niet democratisch zijn, immers hangen het 'wij weten wat goed voor U is'-concept aan. Daar is niets mis mee, maar het is niet democratisch. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Mijn punt precies. Al mag zo'n Europese grondwet van mij die de endeldarm van Barroso in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Franse agenten vervolgd voor elektrocutie tieners Uitgegeven: 8 februari 2007 14:27 AMSTERDAM - Twee Franse agenten worden vervolgd in verband met de dood van de twee tieners die twee jaar geleden werden geëlektrocuteerd toen ze zich op hun vlucht voor de politie in een transformatorhuisje verstopten. Dat heeft justitie donderdag bekendgemaakt. De agenten wordt ten laste gelegd dat ze hebben verzuimd personen die in gevaar verkeerden te helpen. De dood van de tieners, op 27 oktober 2005, vormde de aanleiding tot wekenlange rellen in de arme Franse voorsteden, de banlieues. Het geweld liep destijds zo uit de hand dat de regering de noodtoestand uitriep Wat is dit nou weer voor kanker onzin. Hoe kunnen die agenten nou ruiken dat dat uitschot zo dom is zich daarin te verstoppen. Een lintje, dat verdienen ze. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Geloof me, dat ruik je wél. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dat is tot daaraan toe maar hoe hadden ze dat in vredesnaam moeten doen dan? Ik kan me indenken dat als de slachtoffers een brandend gebouw binnengegaan waren of zich daar bevonden dat je wat meer tijd hebt om ze te redden dan dat je een transformatorhuis ingaat. Dat lijkt me een gevaarssituatie van ongeveer 2 seconden voordat het fataal afloopt. Maar goed, neemt nog niet weg dat de heren gewoon kunnen worden vrijgesproken |
|
Hebben ze daar ook een soort prins Bernard dan? Onzin dat die agenten aangeklaagd worden. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
Is dat niet pas zodra het op dvd verschijnt? |
|
Uhuh, dan komt er iets anders uit em spelfout weggehaald... |
|
Das helemaal mooi hehe |
|
quote: *zucht* Laten we even de definitie voor democratie als staatsvorm van de van dale erbij pakken: de·mo·cra·tie (de ~ (v.), ~ën) 1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen Hier staat dus niet dat het volk stemt over elke beslissing die er genomen moet worden, maar dat het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers. Dat is dus iets anders dan een staat waarin het volk elk detail bepaalt. Beide zijn een democratie, maar in NL geldt (gelukkig) het eerste geval. Ja, ik ben dus democratisch en ja, wij weten wel degelijk wat goed voor u is. Zelfs puur qua definitie heb je dus ongelijk Misantroopje. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Alleen hebben we het hier niet over een detail maar over een een verdrag van wezenlijk belang. De regering heeft in dit geval ZELF een volksraadpleging geïnitieerd. Het verwerpen van de resultaat van een dergelijke raadpleging is een gotspe en kan niet als democratisch beschouwd worden. Nu ben ik niet per definitie een tegenstander van een grondwet, sterker nog, ik heb zelfs voor gestemd. Ik heb pragmatische redenen om er voor te zijn en principiele redenen om er tegen te zijn. Dat neemt niet weg dat het verworpen is, punt. Het alsnog door de strot duwen van het volk omdat 'wij beter weten wat goed voor u is', is een walgelijk staaltje van minachting voor de rechten van het volk. Aldous Huxley anyone? Het volk bestaat inderdaad in overgrote meerderheid uit domme rukkers. Het zijn helaas wel domme rukkers die bepaalde rechten hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 11:52] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Helemaal waar. De fout van die grondetsverwerping zat natuulrijk in het uitschrijven van dat referendum. De regering was er in zijn arrogantie zo van overtuigd dat het volk toch wel ja zou stemmen, dat ze het referendum uistschreven. Ze hadden gerekend buiten de anti-europese sfeer die hing (en hangt) in NL, voornamelijk door de impopulaire invoering van de Euro. Ook hadden ze gerekend buiten de kracht van populistische partijen die het uiteraard makkelijker hebben iets af te schieten zonder met alternatieven te komen. Afbouwende kritiek is nou eenmaal makkelijker dan opbouwende. Alles opgeteld een drama voor de positie van NL in europa, want de huidige nieuwe grondwetsonderhandelingen worden we er volledig buiten gelaten. Extra ironie is dat 1 van de onderdelen van de grondwet meer bevoegdheden voor het europees parlement was, waardoor er dus meer democratie zou ontstaan. Het volk heeft dus dubbelop tegen zichzelf gestemd als je het zo bekijkt!! quote: Yup, ook ik heb voorgestemd. quote: Ja, ze zullen nu goed moeten luisteren. Alle besluitvorming rond europa is nu extra lastig geworden. quote: Amen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
gerucht: infernal majesty zou zich op de komende cd gaan bedienen van death metal en de thrash grotendeels de rus toegekeerd hebben.. (bron: c.o.c. drenthe) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Rare jongens, die groningers Zenial |
|
@zenial, dat kl0pt! Suck my piss |
|
Briljant. Inspirerend zelfs. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kun je in Groningse cafes geen cola krijgen? |
|
quote: quote: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Echt ... zo klagen over hun imago en dan dit doen |
|
Stewardess geschorst na seks met filmacteur Uitgegeven: 12 februari 2007 09:48 Laatst gewijzigd: 12 februari 2007 09:52 LONDEN - Vliegmaatschappij Qantas heeft een stewardess geschorst nadat zij met acteur Ralph Fiennes op grote hoogte was betrapt in het toilet. Zeker twee bemanningsleden zagen op een vlucht van Australië naar India in januari het stel kort na elkaar de wc verlaten. Dat was tegen de regels van het bedrijf, aldus The Sunday Telegraph maandag. De 44-jarige ster uit The English Patient en uit Schindler's List had zich op het toilet teruggetrokken met een 38-jarige stewardess. Deze Lisa ontkent dat ze seks hebben gehad. De Britse krant weet nog te vermelden dat de stewardess veertien jaar bij de politie heeft gewerkt en een gediplomeerd duikster is. Altijd nuttige informatie |
|
quote: Je ziet hetzelfde voor de helft van het geld in Vera, maar goed... Randstedelijke arrogantie! Kom die grachtengordel eens uit paupers!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Die prijs (die uitgereikt is dus, niet het toegangsgeld) hangt echt niet alleen van de programmering af Zenial |
|
quote:Ook niet van het geluid blijkbaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |